Gå til innhold

billigste øl, hvor får man kjøpt det?

Anbefalte innlegg

Hei, er utkikk etter billig øl.

fant grans premium 0.33l flaske til 11kr flaska. kosta 69kr for eb six pack. det var også noe tuborg og mack på 0.33l flaske til ca 12- 13 kr. fins det noe billigere? hvilken er den beste ølen du vet som ikke koster så masse?

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går fort utover smaken når det blir for billig.

Selv foretrekker jeg Dahls til 15 kr flasken om jeg skal ha noe rimelig. Alt av øl i butikk blir jo billig i forhold til å kjøpe seg en halvliter ute på byen, så om man skal spare penger er det flere steder der man kan kutte mer. F.eks gå istedet for å ta taxi hjem.

Men, *mine innlegg* - Må jo se om det kommer noen gode annbefalinger alikevel. Liker jo å prøve nye sorter øl, selv om ikke alt faller i smak.

Lenke til kommentar
Går fort utover smaken når det blir for billig.

Selv foretrekker jeg Dahls til 15 kr flasken om jeg skal ha noe rimelig. Alt av øl i butikk blir jo billig i forhold til å kjøpe seg en halvliter ute på byen, så om man skal spare penger er det flere steder der man kan kutte mer. F.eks gå istedet for å ta taxi hjem.

Men, *mine innlegg* - Må jo se om det kommer noen gode annbefalinger alikevel. Liker jo å prøve nye sorter øl, selv om ikke alt faller i smak.

Vi har jo allerede denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673652

Endret av Alastor
Fixet URL.
Lenke til kommentar

Vi har en tråd for generell øldiskusjon ja, men problemstillingen i denne tråden er såpass konkret at tråden får stå.

Forøvrig gikk linken din til den store gitartråden tumbleweed, jeg fikset dette for deg :).

Spørsmål eller kommentarer? Send meg en pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...