morgan_kane Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hei, er utkikk etter billig øl. fant grans premium 0.33l flaske til 11kr flaska. kosta 69kr for eb six pack. det var også noe tuborg og mack på 0.33l flaske til ca 12- 13 kr. fins det noe billigere? hvilken er den beste ølen du vet som ikke koster så masse? Endret 8. august 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Går fort utover smaken når det blir for billig. Selv foretrekker jeg Dahls til 15 kr flasken om jeg skal ha noe rimelig. Alt av øl i butikk blir jo billig i forhold til å kjøpe seg en halvliter ute på byen, så om man skal spare penger er det flere steder der man kan kutte mer. F.eks gå istedet for å ta taxi hjem. Men, *mine innlegg* - Må jo se om det kommer noen gode annbefalinger alikevel. Liker jo å prøve nye sorter øl, selv om ikke alt faller i smak. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kompils (kun 0,5 tror jeg) koster 15-16 kroner på butikken jeg går på. det er billig for en 05. ellers så har Borg 0,33 til 10kr + pant. billig det Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Seidel koster vel 10-11 kr + pant vel? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Six pack med seidel koster vell rundt 60-70kr. Billig. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Pokal flaske koster 5.90 på Coop Obs I think. Smaker dritt tho... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Går fort utover smaken når det blir for billig. Selv foretrekker jeg Dahls til 15 kr flasken om jeg skal ha noe rimelig. Alt av øl i butikk blir jo billig i forhold til å kjøpe seg en halvliter ute på byen, så om man skal spare penger er det flere steder der man kan kutte mer. F.eks gå istedet for å ta taxi hjem. Men, *mine innlegg* - Må jo se om det kommer noen gode annbefalinger alikevel. Liker jo å prøve nye sorter øl, selv om ikke alt faller i smak. Vi har jo allerede denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673652 Endret 8. august 2009 av Alastor Fixet URL. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er klar over det; men denne tråden går jo konkret på billig-øl, som av og til kan være intressant. Øl er jo dyrt for en stakkars student med dyr hybel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Vi har en tråd for generell øldiskusjon ja, men problemstillingen i denne tråden er såpass konkret at tråden får stå. Forøvrig gikk linken din til den store gitartråden tumbleweed, jeg fikset dette for deg . Spørsmål eller kommentarer? Send meg en pm. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det ALLER billigste er vel å brygge selv, kult er det også. Free beer på fest er alltid en hit. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tuborg? Bare 6 øl er også ganske billig. Ellers kan du jo ta til takke med lettøl, får du for noen få kroner flaska Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå