f0kus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvordan er opplegget for lærlinger? Kan man få stipend i tillegg til lærlinglønna? Jeg planlegger å kanskje ta lærlingtida mi i Bodø, kan jeg da få evt. borteboerstipend? Lenke til kommentar
Hole Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend...n/vg/Larlinger/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har alltid har dette som et tillegg til lærlinglønna mi. Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 "Hjemmeboer Er lærlinglønnen din over ca. 3 100 kroner brutto per måned, får du ikke stipend selv om foreldrene dine har lav inntekt. Du kan ha rett til et lite lån. Har du lærlinglønn under ca. 3 100 kroner, kan inntekten og formuen til foreldrene dine gjøre at du likevel ikke får stipend eller lån." Hvis lærlinglønna er over 3100 kroner pr mnd, så får jeg ikke stipend? Begynner ikke lønna på rundt 5-6 tusen? Lenke til kommentar
Xia Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det gjelder bare dersom du er HJEMMEBOER. bor du borte får du stipend og lån. Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Det gjelder bare dersom du er HJEMMEBOER. bor du borte får du stipend og lån. Ah! Sorry, jeg så ikke at det stod Hjemmeboer.. Vel, da har jeg fått svar på spm. mitt Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå