lur4d Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei lurer for øyeblikket på om jeg burde kjøpe stasjonær (helst shuttle, da disse tar lite plass) til å spille på og f.eks en EEE til chill/skole eller bare gå for en god laptop? Da tenker jeg spesifikt på Dell Studio XPS 16. Budsjettet mitt på en Shuttle ligger på rundt 6 000 kr, da jeg må ha ekstern skjerm og en liten laptop i tillegg. Tenker på en sluttpris på rundt 12 000. Spiller ikke så mange spill, går vel mest i CS:Source, men ønsker å ha muligheten til å kjøre evt. nyere spill etterhvert, så vil ha mest bang for the bucks! Regner med at "alle" pc'er drar cs:s fortiden, men bare for å være på den sikre siden: den må kjøre det uten problemer Hadde vært takknemlig om noen kunne ha hjulpet meg med deler etc. til en shuttle, da jeg ikke er noe særlig inne på dette. =) Lenke til kommentar
janingar Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tror kanskje at det da er best å gå for en god bærbar. Da slipper du overføring mellom PC'ene, du har alt med deg til enhver tid og kan spille hvor som helst. Ulempen kan være vekten en solid bærbar er. Selv bruker jeg en Dell Latitude, som kosta 12000 kr. for snart 3 år siden, den drar det meste, om enn ikke på full grafikk. Den Dell-laptopen du sikter til har uansett mye sprekere grafikk-kort enn Latitude-serien noen gang har hatt. For min del var det viktig å ha en PC som mestret det meste, men samtidig ikke skulle være for stor og tung, og med grei batterilevetid. Jan Ingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå