Playable Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei, Er det noen her som har noe erfaring når det gjelder leveringstid hos Japan Photo. Jeg bestilte et par objektiv derfra på Onsdag formiddag som var på lager. I dag, Fredag, har det nå godt 2 hele virkedager og min ordre er fremdeles "under behandling". I en jungel av konkurerende nettbutikker synes jeg dette nesten er litt dårlig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det kan være at ett eller flere av objektivene ikke finnes på hovedlager, og må tas fra en av butikkene rundt omkring i landet. Da vil det fort ta en 4-5 dager ekstra før ordren blir sendt. Send en mail til kundeservice så får du nok ett mer detaljert svar Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har vært borti at det har tatt 14 dager fra bestilling av varer på lager til de ble sendt nå nylig i en av norges største og eldste data nettbutikker. Så ett par dager er da ikke så galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå