haakka Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 jeg kjøpte meg en fUnc 1030 i dag. da jeg storfornøyd kom hjem for å teste den med min Logitech Cordless Mouseman Optical, ble jeg skuffet. musa funker nesten ikke på den glatte siden :oops: :oops: , og på den rue siden, vel da kjennes det ut som jeg bruker musen på sandpappis elns! har mouseskatez og greier? kan det være at fUnc ikke passer til musen min? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har den musa jeg og. den er utrolig kresen på underlaget. Mitt tips er. kast musa, den er verdt mindre enn matta. Forhåndsbestill. en mystify razer boomslang 2500 fra komplett heller Lenke til kommentar
haakka Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 omg den musa ser jo meget ekkel ut. vurderer å kjøpe mx500 Lenke til kommentar
haakka Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 ja.... jeg vurderer å klage til de jeg kjøpte musen av. for i varebeskrivelsen fra logitec står det, og jeg sitterer: den revolusjonerende musen Cordless MouseMan Optical kombineres avansert trådløs teknologi med optisk teknologi. Du slipper unna ledningskaoset, og du kan bruke musen på ethvert underlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå