kalleve Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Trenger noen råd SNAREST mulig om hvilken telefon som er best av HTC S730, HTC TyTN II og apple iphone. Endret 7. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hvorfor har du valgt de tre mobilene? HTC S730 og HTC TyTN II er jo gamle profftelefoner med fulltastatur, og iphone er en mobil med fokus på underholding. Iphone har også noen mer avanserte funsksjoner. Endret 7. august 2009 av Jonasen Lenke til kommentar
kalleve Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor har du valgt de tre mobilene? HTC S730 og HTC TyTN II er jo gamle profftelefoner med fulltastatur, og iphone er en mobil med fokus på underholding. Iphone har også noen mer avanserte funsksjoner. Jeg har valgt di 3 telefonene, p.g.a det er dem jeg står mellom å velge på qxl som blir avsluttet om ikke så alt for lenge. Derfor vil jeg ha noen av deres mening. Så har dere forslag til hvilken som er best av dem? Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva har du tenkt til å bruke telefonen til? Hvis du skal surfe på nettet, høre på musikk og denslags så er nok Iphone best Lenke til kommentar
kalleve Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hva har du tenkt til å bruke telefonen til? Hvis du skal surfe på nettet, høre på musikk og denslags så er nok Iphone bestSkal vell egentlig bruke den som vanlig telefon(sms, ringe og høre på musikk). Så hva anbefaler dere da? Endret 8. august 2009 av kalleve Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ryddet litt i tråden. Ingen grunn til kjefting i topic eller unødvendig quoting / svaring, store bokstaver og mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå