NothgaliC Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Oppgraderte nettop fra Windows Vista til Windows 7 og når jeg starta Steam igjen så hadde alle savegamsa blitt sletta, spille var der fortsatt men ikke savegamsa. Så er det noen som har en savegames til CoDWaW(er på det første brettet man begynner med flammekaster) Call of Juarez - Bound in Blood (husker jeg var der man er andre gang man får prøve seg på sidemission) og Anno 1404 (er på det missionet i storymodusen der man skal bygge det imperial cathedral greiene) Edit: har også posta i en CoDWaW tråd og en Anno 1404 tråd og spurt om savegames der. Håper ikke det teller som dobbel/trippelpost. Endret 7. august 2009 av NothgaliC Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Til informasjon så lagres savegames på harddisken din, ikke hos Steam. Så det var nok deg selv som slettet dem. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Steam Cloud lagrer kun instillingene dine på de spill som støtter dette, bl.a. Left 4 Dead. Endret 8. august 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 du finner sikkert det du leter etter på nettet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 såvidt jeg vet så blir alt av dokumenter og slikt lagret i en backup folder når du oppgraderer OS. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du kan finne det igjen i windows.old-mappen. Mange spill har gått over til å lagre savegames i brukermappen. Noe man må huske på om man oppgraderer os-et og lager ny bruker, evt. formaterer helt. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Idiot som jeg var formaterte jeg C: uten å tenke på at det er der savegame filene ligger. Og idiot som jeg var presterte jeg å skylde på Steam. Men ingen som har savegames? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Idiot som jeg var formaterte jeg C: uten å tenke på at det er der savegame filene ligger. Og idiot som jeg var presterte jeg å skylde på Steam. Men ingen som har savegames? Som Jann-Ove sa, sjekk Windows-old mappen på C-disken. For å finne savegames kan du Google spillet med "savegames" bak Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Når en formaterer en harddisk er det ikke noen windows.old mappe som blir igjen. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://www.recuva.com/ <-- Prøv å se om det programmet kan gjenopprette mappen din : ) Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Fungerer den på formaterte disker? Endret 14. august 2009 av NothgaliC Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Filescavanger fungerer, gjorde en lignende feil nylig. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Nice, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå