Windoge Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Prøvde å søke lånebevis via Elcon, men de kunne ikke tilby en manuell vurdering av billån under 100.000,-. De automatiske opplysningene de finner på meg vil ikke stemme med den inntekten jeg har i dag. De kunne gjøre en manuell vurdering dersom jeg søker en annen type lån, men lånet må da være betydelig større. Er det andre selskaper som kan tilby en manuell vurdering? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har du sjekket med banken din? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har du et OK forhold til banken din så ordner de dette for deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Mine banker har ikke gode ordninger for billån på litt eldre biler. Bankene vil helst at man skal kjøpe så ny bil som mulig, men det er ikke et behov for meg. Vil gjerne ha en årsmodell mellom 95-97. Noen forslag til banker som tilbyr dette? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tja, Nordea var iallefall villig til å låne meg penger til "restaurering" av min 93 modell 200sx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå