Baranladion Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 På de fire siste dagene har det ikke kommet noe post, verken regninger eller reklame altså nada! Begynner å lure på om postmannen bærer nag mot meg eller noe. Er det noen som har opplevd dette før? Syns bare det er så rart at det ikke dumper noe som helst ned i kassa på nesten en uke! Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde vært i himmelen om det hadde skjedd her Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg hadde vært i himmelen om det hadde skjedd her Du er postmann der du bor? Endret 8. august 2009 av Heatsink Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Får sjelden post mer enn en gang i uka da jeg ikke mottar mye reklame, og får alle regninger på internett. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kan det være at noen har fått tak i fødselsnummeret ditt, og endre adressen? Svindelforsøk? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde vært i himmelen om det hadde skjedd her +1 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg priser meg lykkelig hver dag det ikke er noe i posten her. "En dag til uten regninger" tenker jeg. Pris deg lykkelig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nesj, helt normalt for min del. Kan gå ei uke uten at noe dukker opp i min postkasse. Man får jo ikke regninger HELE tida. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde det hendt meg så hadde jeg blitt litt redd. Mulig det bare er jeg som er blitt vandt til å få reklame og/eller regninger hver eneste dag da Dukker det ikke opp noe på over en uke så ville jeg spurt naboene om de hadde fått post og så ville jeg ringt til de som styrer postruta Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Har aldri skjedd meg før at jeg ikke får post eller noe reklame på 4 dager, men på lørdag kom det endelig post, 2 etterlengtede regninger! Begge var til kjerringa så jeg er ganske fornøyd! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg personlig får nesten aldri post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå