1915 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) slike tråder som dette har sikkert blitt opprettet 100000 ganger! men jeg vil ha min egen jeg vil ha musikk jeg kan ha i bilen som dunker godt det må være bra musikk ikke noe jævla remix med noe norsk skitt. og heller IKKE noe norsk driit som heidi hauge elns (har sub ) KOM MED FORSLAG Endret 7. august 2009 av hahaa Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Prodigy gjør nok jobben på det stadiet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sjekk ut trancetråden for tips Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) oi.... gi meg først en kort liste, si...de 3 sjangrene du digger mest i 123 rekkefølge, så skal jeg trylle frem noen tips for deg Endret 7. august 2009 av flu Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 7. august 2009 av flu Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stenger denne tråden i henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Råne-, kjøre- og bilmusikk - Anbefaling og debatt Drum'n'Bass, dine favoritter! Tips til elektronika Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg