Gå til innhold

Hvilken bærbar mac bør jeg kjøpe?

Linn88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Det du skriver her bekrefter jo bare det jeg mener. De som kjøper mac kjøper ikke pga ytelse, men av andre årsaker. Jeg kjøper PC og ikke mac først og fremst fordi jeg vi ha best mulig ytelse, ikke for at jeg skyr mac som pesten.

Det er jo folk som har problemer med mac også, men det blir jo solgt utrolig få mac i forhold til PC, så det er ikke rart at det virker som om mange flere sliter med PCer.

Kjøp Clevo, så slipper man software-problemer og andre problemer :)

Mac har vel enda sjeldnere hwproblemer siden de er så svake at f.eks kjøling aldri blir noe problem, som ofte er problemet for PCer.

Smarte de eplefolka, lurer dere trill rundt.

Lenke til kommentar

Jeg har da en Compac laptop her som er 8 år gammel fortsatt 100% selv om jeg ikke bruker den så mye nå.... Skal du ha med deg maskin i krig eller? Ja jeg har prøvd macbook over en mnd periode og ble slett ikke imponert og i allefall ikke på byggekvalitet. Kan ikke spille et pc spill heller.. Er din levetid på en maskin 1 år så er det deg som er problemt og ikke makinen.. Så da sier vi god natt til deg også (tullete)

Lenke til kommentar
Jeg har da en Compac laptop her som er 8 år gammel fortsatt 100% selv om jeg ikke bruker den så mye nå.... Skal du ha med deg maskin i krig eller? Ja jeg har prøvd macbook over en mnd periode og ble slett ikke imponert og i allefall ikke på byggekvalitet. Kan ikke spille et pc spill heller.. Er din levetid på en maskin 1 år så er det deg som er problemt og ikke makinen.. Så da sier vi god natt til deg også (tullete)

Kan ikke Mac spille et PC-spill? Hva med bootcamp, crossover o.l da?

Lenke til kommentar
Mac har vel enda sjeldnere hwproblemer siden de er så svake at f.eks kjøling aldri blir noe problem, som ofte er problemet for PCer.

Dagens :!: Latterlig. Du får kose deg i natt da, mens du sitter å scanner oljeplattforma av en datamaskin for virus. Du kan jo ta deg en liten lur mens du rebooter dampveivalsen din også ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke Mac spille et PC-spill? Hva med bootcamp, crossover o.l da?

He he ja ikke sant det er vel snart så dere skriver at dere bruker Windows opperativsystemer også før dere blir godt fornøyde :!: Nei vi kutter her da jeg ikke gidder å leke måle penis leken med blodfan av et produkt... Ha en trivelig natt prisbookkere.

Lenke til kommentar

Ahh, ser dere ikke at dere får mindre ytelse for en mac enn for en PC for samme pris?

Klart, en mac kan spille ett spill, men ikke med samme oppløsning/grafikk som en PC, men så er det heller ikke derfor man kjøper mac.

Dere sier dere har prøvd begge, men å være særlig objektive klarer dere ikke :)

Lenke til kommentar
Ahh, ser dere ikke at dere får mindre ytelse for en mac enn for en PC for samme pris?

Klart, en mac kan spille ett spill, men ikke med samme oppløsning/grafikk som en PC, men så er det heller ikke derfor man kjøper mac.

Dere sier dere har prøvd begge, men å være særlig objektive klarer dere ikke :)

Ok. Anything else?

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Holy off topic, Batman!

Det finnes sykler til flere hundre tusen, men det betyr ikke at jeg med min 3000-krs XXL bysykkel går rundt på sportsbutikker og prøver å prate folk med penger bort fra å kjøpe en dyrere sykkel enn jeg har!

Voks opp og finn noe annet å bruke livet på, E-penisen deres er negativ uansett.

Lenke til kommentar
Mac er vel ikke laget for å spille på i førsteomgang da? Kjøpte Macen min fordi jeg liker designet og OS'et. Dog har ingenting imot Windows.

Endelig ett fornuftig svar.

Når dere anbefaler andre å kjøpe mac, MÅ dere jo fortelle dem at om de ikke kjøper den for designen eller OS, bør de lete en annen plass da de fleste på dette forumet vil ha en "kraftig laptop" (det begrepet blir mye brukt). En mac går ikke inn under kategorien kraftig (aldri om det gjelder GPU) før man har nådd mange høvdinger.

Men at mac er god til sitt bruk, har jeg veldig god tro på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...