Vikebu Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Føler meg litt lurt av selger hos Lefdal. Før jeg bestemte meg for S8000, hadde jeg jeg spurt om " virker det fint med Skype på S8000?" ( som pc) Svaret var Ja!I ettertid viser det seg at det var en bløff..Iphone og Ipod touch fungerer fint-gratis- men ikke Samsung, det koster penger til skype-abonnementer.Dette er en ny bekreftelse på at-ifølge undersøkelse- Lefdal og Elkjøp har den dårligste info til kundene i norge. Men kanskje noen lesere har en løsning? Lenke til kommentar
maritasivi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvordan er det med tastelåsen? Kan man ha passord slik man kan på langt enklere og gamlere mobiler? Lenke til kommentar
Krissien Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Lurer på om noen kan hjelpe meg. Eg kjøpte denne mobilen blant annen pga at d står flere steder at denne mobilen inneholder widget til Blogger.no Eg finner ikke denne widget på min mobil.. Må eg laste den ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg