Skribenten_ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Heisann, jeg har vært 1 år i utlandet og betalte omtrent 12 000 kroner til europeiske for å forsikre meg Nå har jeg kommet hjem å ikke hatt noe problemer. Er det sånn at man får en slags premie, eller en liten del av pengene tilbake dersom man ikke har benyttet seg av forsikringen? eller beholder de hele beløped? mvh jan Lenke til kommentar
FreeCell Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Heisann, jeg har vært 1 år i utlandet og betalte omtrent 12 000 kroner til europeiske for å forsikre megNå har jeg kommet hjem å ikke hatt noe problemer. Er det sånn at man får en slags premie, eller en liten del av pengene tilbake dersom man ikke har benyttet seg av forsikringen? eller beholder de hele beløped? mvh jan Dette er regulert i forsikringsavtalen din og vanskelig og svare generelt på. Slike avtaler finnes, men er ikke svært vanlige. Blant annet har Gjensidige en ordning der unge bilførere kan få igjen et ungdomstilegg dersom de kjører skadefritt. For reiseforsikring har eg imidlertid ikke hørt om slike ordninger, og tviler sterkt på at det er slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå