Gå til innhold

Garden i januar

Kentinho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med trådløst nettverk der vi skal oppholde oss?

Har tenkt litt på å ønske meg telefon med gode internettmuligheter til jul. Sånn for å bruke til MSN, Facebook og slikt når man har fritid for å holde kontakten med alle jeg kjenner her opp i nord.

Lenke til kommentar
Hauenschild <3

Hauenschild er løytnant nå, vi har han som troppsjef. Han er grei egentlig, han. Bare veldig streng første måneden, fordi han driver med "naturlig seleksjon" så de psykisk svake skal dimme/overføres. Funka forøvrig bra. Ble kvitt en del stusslige løker :)

Liker han bedre enn Fenrik Sjøflot, for han er så ustabil. Veit liksom ikke hvor man har han. Fett at kona hans er løytnant da haha. Den må svi :D

Endret av DonQuixotec
Lenke til kommentar

Jeg var i Garden, og synes det var en enorm skuffelse. Rekrutten var morro, med skyting, grønn tjeneste og feiginger som knakk sammen. Jeg slo de fleste i fysiske øvelser, så det var bare greit.

Det var derimot jeg som knakk sammen da vi kom til Huseby. Det var 10 måneder med helvete for min del. Jeg ble mobbeoffer nr. 1 for troppsjefen og NK, i tillegg til at alle rausleikerne så ned på meg. Grusom tid, som jeg skulle vært foruten. Jeg angrer BITTERT på at jeg ikke søkte meg til militæret i stedet for å forbli i Garden. HV eller lignende hadde vært perfekt for meg.

Jeg anbefaler på DET STERKESTE å enten søke deg til en annen bataljon, ELLER rett og slett dimiterer. Jeg gikk inn i militæret med en veldig god instilling, men forlot garden med en veldig negativ holdning. Helvete fryser til is før jeg går på rep, uansett om det er i regi av HV eller ikke.

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Opplevde selv rekrutten som konge, men da jeg kom til huseby og begynte å gå vakter etc ble jeg rett og slett trøtt på livet:d. Øvelsene skuffet og så og si alt var dritt.

Eneste som gjorde at jeg ikke knakk sammen, var at jeg bodde kun et par palestinske steinkast unna huseby.

Søk dere ett annet sted folkens, garden burde nedlegges imo.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Opplevde selv rekrutten som konge, men da jeg kom til huseby og begynte å gå vakter etc ble jeg rett og slett trøtt på livet:d. Øvelsene skuffet og så og si alt var dritt.

Eneste som gjorde at jeg ikke knakk sammen, var at jeg bodde kun et par palestinske steinkast unna huseby.

+1

Dere får mye mer ut av HV tror jeg, og hvis en skal studere etter militæret er det håpløst å komme inn i Januar. I HV er ikke dette et problem...

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+1

Dere får mye mer ut av HV tror jeg, og hvis en skal studere etter militæret er det håpløst å komme inn i Januar. I HV er ikke dette et problem...

Hva da HV? HV har ikke førstegangstjeneste lengre (unntatt UB/BS).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vel, hvis du er såpass trangsynt så bør du spare deg fra å spre svadaet ditt her på forumet, og heller finne deg andre på ditt eget nivå å leke med.

Jekk deg ned et par hakk tenker nei. Hva jeg mener om forsvarets avdelinger har jeg full rett til å si åpentlyst og hva du tenker om dette gir jeg faktisk blanke faen i. Bare det at du hetser meg som person for mine meninger forteller litt om hvor useriøs enkelte kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...