multisync Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Og en ting, gardeballet? Hva faen er det? Ball som i pene klær, dame og dans... Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Og en ting, gardeballet? Hva faen er det? Ball som i pene klær, dame og dans... For å ikke glemme at enhver jente sier ja til å bli med dit. Gøy hvis du er interessert i Triana Iglesias.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Kom deg i garden. Seriøst, kom deg i garden. Blir du flysoldat kommer du sannsynligvis til å bli billig arbeidskraft. Og det er du ikke i garden? Vakt i garden er noe av det værste en kan komme borti, er vel ikke en eneste jeg vet om som ikke hater når en vaktdag/uke er over. Endret 18. august 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Når er neste inntak? Har funnet ut at det kan bli kjedelig å ikke gjøre stort fram til januar, men plassene ved neste inntak er vel kanskje fylt opp nå? En jeg kjenner skal inn i september en gang. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er i Garden for øyeblikket (innrykk 4 August) og kan bekrefte at vi har fått HK416. Hvordan er SLO'en med den der da? Vi har ikke startet med det ennå, så kan ikke svare på det. Hørte rykter om at det er krangling i toppen om hvorvidt vi skal bruke AG3 eller HK416 under SLO... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ikke begynt med våpenslo enda, snart tre uker etter innrykk, i garden? Dæmn. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Når er neste inntak? Har funnet ut at det kan bli kjedelig å ikke gjøre stort fram til januar, men plassene ved neste inntak er vel kanskje fylt opp nå? En jeg kjenner skal inn i september en gang. Sjøforsvaret har inntak rundt den 25-30 september ihvertfall. Jeg ville nok valgt hæren akkurat nå om jeg fikk velge. Og en ting: JOBB frem til Januar! Jeg har jobbet nå i sommer, og tjent sykt med penger. Skal fortsette med det frem til slutten av September. Så har jeg litt penger på kontoen til jeg kommer tilbake fra forsvaret. + dimmepenger = enten studiepenger eller nok peng til en fet bil. Hadde det ikke vært for utdanningen min, så hadde jeg nok jobbet helt frem til Januar. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ikke begynt med våpenslo enda, snart tre uker etter innrykk, i garden? Dæmn. Skal da nevnes at jeg ikke er i drilltroppen... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er i Garden for øyeblikket (innrykk 4 August) og kan bekrefte at vi har fått HK416. Hvordan er SLO'en med den der da? Vi ble testdukker for SLO med 416, og jeg kan bare si at ingen av oss var særlig imponert over det vi måtte gjøre. Ingen smell, lite snert og generelt kjedelig. Lenke til kommentar
almond Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skal inn i januar :] Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Håper jeg får innkallelsen snart, så jeg er 100% sikker. Fikk mail der det sto september, hvis vandelsattesten fra polisen var i orden. Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skal inn i Garden sjøl, men venter jo på siste bekreftelsesinnkallingen, som jeg tror vi får i november-desember. Står jo to måneder på "varsel om innkalling"-lappen. Må si at jeg egentlig gleder meg, føler at jeg trenger litt disiplin - selv om jeg antar at jeg kommer til å føle at jeg har fått nok etter et par uker. Noen som vet om det at jeg bruker briller/linser har noe å si? Har -1.50 syn, så jeg kan jo lett gå uten. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ikke noe problem med briller/linser. Men du kan nok ikke bli noen skarpskytter Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda. Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda. Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum. Men det blir gjerne KALDERE på Skjold... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda. Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum. Gjett om, vi opplevd 30 minus grader på det verste om jeg husker rett, det var jævlig rett og slett. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda. Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum. Gjett om, vi opplevd 30 minus grader på det verste om jeg husker rett, det var jævlig rett og slett. Myggen er verst... Btw, tropp 4 er best. Kollektiv fuck-up. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda. Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum. Gjett om, vi opplevd 30 minus grader på det verste om jeg husker rett, det var jævlig rett og slett. Myggen er verst... Btw, tropp 4 er best. Kollektiv fuck-up. Tropp 4 er den desidert beste/verste troppen, alt ettersom! Hvem er du egentlig? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, myggen på terningmoen er så svær at man kan forveksle de med flygende vampyrer . Hele området er en svær sump 6-7 kilometer ut i teig. Man får bite i det sure eplet å gjøre det beste ut av det. Syting kommer man ingen vei med uansett. Er da koselig i 7duker når gradestokken kryper nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå