Gå til innhold

Garden i januar


Kentinho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom deg i garden. Seriøst, kom deg i garden. Blir du flysoldat kommer du sannsynligvis til å bli billig arbeidskraft.

 

Og det er du ikke i garden?

Vakt i garden er noe av det værste en kan komme borti, er vel ikke en eneste jeg vet om som ikke hater når en vaktdag/uke er over.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Er i Garden for øyeblikket (innrykk 4 August) og kan bekrefte at vi har fått HK416.

 

Hvordan er SLO'en med den der da?

Vi har ikke startet med det ennå, så kan ikke svare på det. Hørte rykter om at det er krangling i toppen om hvorvidt vi skal bruke AG3 eller HK416 under SLO...

Lenke til kommentar
Når er neste inntak?

 

Har funnet ut at det kan bli kjedelig å ikke gjøre stort fram til januar, men plassene ved neste inntak er vel kanskje fylt opp nå?

 

En jeg kjenner skal inn i september en gang.

 

Sjøforsvaret har inntak rundt den 25-30 september ihvertfall.

Jeg ville nok valgt hæren akkurat nå om jeg fikk velge.

 

Og en ting: JOBB frem til Januar!

Jeg har jobbet nå i sommer, og tjent sykt med penger. Skal fortsette med det frem til slutten av September.

Så har jeg litt penger på kontoen til jeg kommer tilbake fra forsvaret. + dimmepenger = enten studiepenger eller nok peng til en fet bil.

 

Hadde det ikke vært for utdanningen min, så hadde jeg nok jobbet helt frem til Januar.

Lenke til kommentar
Er i Garden for øyeblikket (innrykk 4 August) og kan bekrefte at vi har fått HK416.

 

Hvordan er SLO'en med den der da?

 

Vi ble testdukker for SLO med 416, og jeg kan bare si at ingen av oss var særlig imponert over det vi måtte gjøre. Ingen smell, lite snert og generelt kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg skal inn i Garden sjøl, men venter jo på siste bekreftelsesinnkallingen, som jeg tror vi får i november-desember. Står jo to måneder på "varsel om innkalling"-lappen.

 

Må si at jeg egentlig gleder meg, føler at jeg trenger litt disiplin - selv om jeg antar at jeg kommer til å føle at jeg har fått nok etter et par uker.

 

Noen som vet om det at jeg bruker briller/linser har noe å si? Har -1.50 syn, så jeg kan jo lett gå uten.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda.

Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum.

 

Gjett om, vi opplevd 30 minus grader på det verste om jeg husker rett, det var jævlig rett og slett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda.

Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum.

 

Gjett om, vi opplevd 30 minus grader på det verste om jeg husker rett, det var jævlig rett og slett.

 

Myggen er verst...

 

Btw, tropp 4 er best. Kollektiv fuck-up.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis skal og inn i HMKG i Januar. Hovedgrunnen for at vi søkte oss dit var egentlig fordi det er i Oslo. Hadde ikke orka ett år oppe i kulda.

Haha, gled deg til rekruttskolen på Terningmoen. Om vinteren blir det KALDT i Elverum.

 

Gjett om, vi opplevd 30 minus grader på det verste om jeg husker rett, det var jævlig rett og slett.

 

Myggen er verst...

 

Btw, tropp 4 er best. Kollektiv fuck-up.

Tropp 4 er den desidert beste/verste troppen, alt ettersom! Hvem er du egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...