Pallantir Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg kjenner jo til Telenors egen løsning, men det er ikke så ofte de selges brukt. Og nye er de knyttet til abonnementer. Så derfor lurer jeg på om det fins en eller annen billig, brukt mobiltelefon jeg kan se etter istedenfor. Fortrinnsvis med HSDPA. Det skal bare brukes for å få tilgang til mobilt bredbånd i båten, uten at det binder opp min egen mobil (som selvsagt har alle de 3G-ne som fins...). På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det skal bare brukes for å få tilgang til mobilt bredbånd i båten, uten at det binder opp min egen mobil (som selvsagt har alle de 3G-ne som fins...). På forhånd takk! Bare så det er sagt: Går fint an å ringe med en 3G-telefon mens det er datatrafikk på den. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fullstendig klar over det, men det er vanskelig hvis ungene sitter nede i kahytten og er på et av sine utallige sosiale nettverk (jeg på min side er heller usosial...) eller onlinespill, mens jeg vil være på dekk! Jeg må alltid ha tilgang til mobilen pga. jobben. Endret 7. august 2009 av Pallantir Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 jeg har et modem du kan få kjøpe! jeg har 2 stk, men siden samboern ikke trenger lenger skal jeg kvitte med med den ene om det er av interesse er pentbrukt og kvittering medfølger! eneste du trenger er simkort med et abo uten binding på er det av interesse så pm me! Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Og dermed var det løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå