oldis Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 1. Programmet går så raskt at det ville vært umerkbart om jeg kjøpte en billigere prosessor. Hvorfor er Solitaire det som faller meg inn nå... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 HDD er vel aldri en brems for aktivt kjørende grafikk mm du går tom for systemminne. HDD er en generell brems for hele systemet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dere burde testet med en SSD og et 295 GTX, så hadde dere oppnådd andre resultater. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg gjentar meg selv fra forrige side: Et SLi / CF-oppsett vil bare gjøre vondt verre da driverstøtten og kompitabiliteten ikke er på langt nær god nok enda.og:Dere som klager på HDD; i de fleste tilfeller ved ren grafikkbenchmarking vil harddisken aldri være flaskehalsen. Ja det har vært vist minimale FPS-forskjeller i Crysis, men der var det snakk om en jevn økning.samt Theo i innlegget over:HDD er vel aldri en brems for aktivt kjørende grafikk mm du går tom for systemminne. HDD er en generell brems for hele systemet. Resultatene (ift HDD) ville vært annerledes, men fortsatt ganske like med tanke på ytelsesforskjell. Når det kommer til SLi-teknologien i 295 ville det bare ødelagt det meste. Endret 10. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Said it before and I will say it agian, profit over people, people... Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 inestere i et HD5870 da, ikke noe SLI eller crossfire... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå