Cryztek Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 fjern alle møblene på rommet, så det er helt rent og pent og ikke noe annet enn vegger. så skaffer du lekerom-baller og fyller rommet!! hahaa.. ser for meg det.. men det er nok bare gøy i 5 min... dyre 5 min .. Ser for meg uker med morro :O Det er jo bare så gøy, men ville ikke ryddet ut av rommet da Sitte på en haug med baller og spille? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kan jo alltids stjele lekeballer på Burgerking og McDonalds (Tror det er der) Du kan ta med deg to baller hver gang du er innom! Da skal du nok ha deg et rom fylt etter ca.... 1 år? Du blir selvfølgelig ikke fersket siden du går forskjellige steder hver gang. EDIT: Jeg flytter nå, så jeg kunne i teorien gjort det, rommet mitt er tomt snart. Eneste problemer er ballene og tiden. xD Endret 11. august 2009 av Constanse Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Du kan donere 4k til meg så kan jeg levere inn bilen min på verksted =) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 fjern alle møblene på rommet, så det er helt rent og pent og ikke noe annet enn vegger. så skaffer du lekerom-baller og fyller rommet!! hahaa.. ser for meg det.. men det er nok bare gøy i 5 min... dyre 5 min .. Ser for meg uker med morro :O Det er jo bare så gøy, men ville ikke ryddet ut av rommet da Sitte på en haug med baller og spille? definitivt mange uker litt dyrere enn forventet men, er noe man må gjøre en gang i livet. http://www.ballpoolballs.com/prices.html Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Fyke hele rommet med baller, hmm.. Kom med flere syke forslag, har ikek brukt pengene enda Lenke til kommentar
essu Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 fler syke forslag hmm... kjøp luxus hore Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ny ide! Kjøp dette jævlige skjermkortet! https://prisguiden.no/product.php?productId=105915 Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vil nok kjøpt meg en ny TV, iPhone 3GS eller spart det til noe du ønsker deg Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Klimakvote! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Veksle alt i 50-øringer i banken og lag deg en mynt-hatt. Eventuelt en brynje. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sparing er uaktuelt, har akkurat kjøpt meg en p0rno pc. Et par kasser og brennevin er greit om Grovetussen kjøper det for meg Har PC'en "p0rno" høytalere? Evt. en skjerm til om du bare har èn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå