Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

4k, hva skal jeg kjøpe?

Skrujernet

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Gå til din lokale modellflyklubb, spør om det er mulig å få lære seg å fly modellfly. Så får du en instruktør som lærer deg alt, så skaffer du deg ditt eget fly og utstyr.

Eventuelt visst det ikkje er noe klubb i nærheten, kjøp et elektrisk trainer-fly som feks dette.

Det begynte eg med selv, og har skrevet en omtale av det her.

Da har du moro i mange uker kanskje måneder til du har fått litt mer penger og kan kjøpe deg et enda større fly!

RC-fly er moro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reis til nærmeste Big Horn Steakhouse, sinssykt god mat der. :love: Og dyrt.

Nei.

De i Arendal, sist jeg var der, kan ikke steke biffen riktig. Når jeg ber om en medium-well, og til og med krysser det av på skjemaet(!!!) de leverer til alle gjestene, forventer jeg faktisk å få en medium-well og ikke en som er helt rå.

Sender den tilbake, spør om jeg kan få en medium-well som jeg faktisk bestilte, og når den kommer tilbake er den medium-rare.

Hvis de skal leve av å selge biff, er det jo en fordel å gjøre det RIKTIG.

Lenke til kommentar

hørtes merkelig ut.. de må ha bomma med litt, kanskje sett feil på lappen...,

men av og til kan kjøttet være lit fast og da er det litt vanskelig å kjenne på biffen hvordan den er stekt.. eneste måten da er å skjære i det, men det er fyfy..

men det var litt off topic..

har du bestemt deg hva du skal bruke pengene på?

Lenke til kommentar
fjern alle møblene på rommet, så det er helt rent og pent og ikke noe annet enn vegger. så skaffer du lekerom-baller og fyller rommet!!

hahaa.. ser for meg det.. men det er nok bare gøy i 5 min... dyre 5 min .. :p

Kan jo alltids stjele lekeballer på Burgerking og McDonalds :D (Tror det er der)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...