Gjest member-97590 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gå til din lokale modellflyklubb, spør om det er mulig å få lære seg å fly modellfly. Så får du en instruktør som lærer deg alt, så skaffer du deg ditt eget fly og utstyr. Eventuelt visst det ikkje er noe klubb i nærheten, kjøp et elektrisk trainer-fly som feks dette. Det begynte eg med selv, og har skrevet en omtale av det her. Da har du moro i mange uker kanskje måneder til du har fått litt mer penger og kan kjøpe deg et enda større fly! RC-fly er moro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 29700 terninger Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 ahh, for en god ide! En båt laget av lakris Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 second that.. kjøpte meg selv en 10" av den.. anbefales.. men trenger jo et godt anlegg også da... så sett alt inn på expekt.com, sett alt inn på rulett svart/rødt, og så har du penger til et nice anlegg.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg hadde ikke kjøpt meg noe, hadde bare kost meg litt mer en vanlig, spise ute osv. Er ikke noe poeng å kjøpe noe du ikke har bruk for eller lyst på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Reis til nærmeste Big Horn Steakhouse, sinssykt god mat der. Og dyrt. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 second that... big horn steak house haugesund for å være sikker å at du får skikkelig god biff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Eller Bergen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 say hellstrøm- bagatelle? En middag for to får du kansje for 4k Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Reis til nærmeste Big Horn Steakhouse, sinssykt god mat der. Og dyrt. Nei. De i Arendal, sist jeg var der, kan ikke steke biffen riktig. Når jeg ber om en medium-well, og til og med krysser det av på skjemaet(!!!) de leverer til alle gjestene, forventer jeg faktisk å få en medium-well og ikke en som er helt rå. Sender den tilbake, spør om jeg kan få en medium-well som jeg faktisk bestilte, og når den kommer tilbake er den medium-rare. Hvis de skal leve av å selge biff, er det jo en fordel å gjøre det RIKTIG. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 hørtes merkelig ut.. de må ha bomma med litt, kanskje sett feil på lappen..., men av og til kan kjøttet være lit fast og da er det litt vanskelig å kjenne på biffen hvordan den er stekt.. eneste måten da er å skjære i det, men det er fyfy.. men det var litt off topic.. har du bestemt deg hva du skal bruke pengene på? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvordan maten er avhenger jo også "litt" av kokken som lager den da Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 POKERSTARS.COM ENJOY UR LULZ Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 du kan jo kjøpe glidemiddel og et abonemang til en "skitten" side Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 fjern alle møblene på rommet, så det er helt rent og pent og ikke noe annet enn vegger. så skaffer du lekerom-baller og fyller rommet!! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 fjern alle møblene på rommet, så det er helt rent og pent og ikke noe annet enn vegger. så skaffer du lekerom-baller og fyller rommet!! hahaa.. ser for meg det.. men det er nok bare gøy i 5 min... dyre 5 min .. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) fjern alle møblene på rommet, så det er helt rent og pent og ikke noe annet enn vegger. så skaffer du lekerom-baller og fyller rommet!! hahaa.. ser for meg det.. men det er nok bare gøy i 5 min... dyre 5 min .. Kan jo alltids stjele lekeballer på Burgerking og McDonalds (Tror det er der) Endret 11. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå