Gå til innhold

Brukernes favoritter: Musikkavspillere

Palme

Brukernes favoritter  

226 stemmer

1. 1. Musikkavspillere

• Subsonic
      1
    • Wimp
      8
    • Foobar 2k
      19
    • Mediamonkey
      35
    • Spotify
      72
    • Banshee
      1
    • Songbird
      3
    • Tunez
      0
    • iTunes
      18
    • Windows Media Player
      7
    • VLC
      6
    • Amarok
      6
    • Winamp
      52

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden er ryddet i henhold til kategoriens retingsingslinjer:

Under nominasjonsrunden, sjekk om programmet allerede er nominert. Programmer behøves bare nomineres en gang, og man behøver ikke opplyse om at man selv bruker et program som er nominert.
Lenke til kommentar
Spørsmål; er det riktig at avspillere som ikke kan spille av egne lydfiler skal bli med?

Jeg mener at Spotify og Wimp er i en egen klasse og ikke burde være inkludert i denne avstemmningen.

Tja, du sier noe der. På en annen side så er dette snakk om musikkavspillere - et hjelpemiddel for å høre på musikk, så jeg syns både Spotify og Wimp bør få lov til å være med. Tar gjerne imot flere synspunkt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke WinAmp med på avstemmingen? Det er den jeg foretrekker når jeg spiller av lokalt. Vanligvis så bruker jeg uansett Spotify. Burde kanskje vært avkrysningspoll i stedet så jeg kunne valgt både det jeg bruker når jeg spiller av lokale filer og når jeg streamer.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ser at winamp er nominert men ikke finner det i avstemningen ?

Hvorfor er ikke WinAmp med på avstemmingen? Det er den jeg foretrekker når jeg spiller av lokalt. Vanligvis så bruker jeg uansett Spotify. Burde kanskje vært avkrysningspoll i stedet så jeg kunne valgt både det jeg bruker når jeg spiller av lokale filer og når jeg streamer.

Beklager det. My bad. Gikk litt fort i svingene. Skal være OK nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...