kalleve Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det noen som vet om noen plasser på nettet jeg kan få tak i norsk OS til apple iphone? Håper at dere kan hjelpe meg med det. Hvis dere finner ut noe, så legg inn link til den siden dere fant her er dere snill. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du kan endre spåket i innstillingene. Lenke til kommentar
kalleve Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Du kan endre spåket i innstillingene. Blir alt på norsk da? Enn hvis det ikke ligger inne noe norskt språk? Hvor kan jeg få tak i norskt opperativsystem til den da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Alt. Du kan oppdatere til nyeste OS via iTunes, da får du også garantert norsk språk (alt etter innstillingene). Lenke til kommentar
kalleve Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Alt. Du kan oppdatere til nyeste OS via iTunes, da får du også garantert norsk språk (alt etter innstillingene). Kan du legge ut link til noen av plassene jeg kan få tak i norsk os til den da? Og ett annet spm. Vet du hvor jeg kan få tak i norsk os til samsung m7600? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Programvareoppdatering Lenke til kommentar
kalleve Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Programvareoppdatering Ok. Tusen takk. Vet du hvor jeg kan få tak i oppdateringer eller norsk OS til samsung m7600 da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå