rplah Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hei Er på utkikk etter en joggedress i form av heldress. Eksempel: Vet at de finnes på beltespenner.com, men servicen der er jo den værste jeg har sett. Bestilte tidlig i Juni, har sendt flere mails og prøvd å ringe dem uten å høre fra de, drøye 2 mnd senere nå har jeg gitt opp. Så jeg lurer på om noen der ute vet om butikker som selger disse, gjerne internettbutikker også. Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
show Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Du får kjøpt det på http://www.onepiece.no Lenke til kommentar
trineh Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Du finner flotte heldresser her. De har mye bedre service enn onepiece også Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Du finner flotte heldresser her. De har mye bedre service enn onepiece også Litt sent kanskje? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Onepiece er en ''trend'' jeg virkelig håper tar slutt snart... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Enig. Jeg så ei jente med rosa OnePiece på Trondheim tord her forleden dag. Horribelt. Lenke til kommentar
Tullebukkeline Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Er det ikke flott at folk tør å gå med de klærne de vil uten å bry seg om at enkelte synes de ser forferdelige ut? Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Er det ikke flott at folk tør å gå med de klærne de vil uten å bry seg om at enkelte synes de ser forferdelige ut? Ja folk har da ruslet rundt i kjeledress i årevis uten at noen har tatt skade på sjel og sinn av den grunn. Nei la disse folkene ha kjeledressene sine i fred! Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 nei. brenn alle som bruker one piece på bålet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 For å si det rett ut, så må onepiece være et av de mest forferdelige plaggene som noen gang er laget. Men en hver har vel sin smak Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hver gang jeg ser noen med onepiece offentlig så får jeg lyst til å sjekke hvor brennbare de egentlig er. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) L4r5, Enig Endret 26. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
laurell Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Helsikes mote greier... Hvor fantastisk dumt hadde det ikke vært å sett noen gå rundt med følgende: Daffedress, sammen med crocs, palestinerskjerf og "3D briller". Hadde nok sett ut som et vandrende fugleskremsel. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Tenker du på shutter shades? Nei, jeg liker ikke disse fjortistrendene. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Off, onepiece er tragisk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Er det bare meg, eller har flesteparten av innleggene i tråden her ingenting med emnet å gjøre..? Vi er alle enige om at OnePiece skulle vært forbudt, men det er fortsatt en ærlig sak trådstarter kommer med. Er vel like greit å starte en egen OnePiece-hatklubb-tråd. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Trådstarter skrev jo denne i august i fjor, og da var vel ikke denne fjortistrenden i gang ennå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Trådstarter skrev jo denne i august i fjor, og da var vel ikke denne fjortistrenden i gang ennå? Oisann, det la jeg visst ikke merke til! Men det forandrer jo ikke saken. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Helsikes mote greier... Hvor fantastisk dumt hadde det ikke vært å sett noen gå rundt med følgende: Daffedress, sammen med crocs, palestinerskjerf og "3D briller". Hadde nok sett ut som et vandrende fugleskremsel. Noe slikt mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå