TanglewoodD Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det noen flere som driver på klasse A/A1 her? ( Lett, mellomtung, Tung) Jeg er akkurat ferdig med teoriprøva, å prøver å få bestilt kjøretime, er det noen som vet om jeg kan ta banekjøring fortkommende da? Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du skal være klar til å "kjøre opp" før du får ta banekjøring... så det blir vel opp til kjørelæreren din å bestemme når dette blir. Holder forresten på med klasse A jeg også. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jaokei.. Men nå har jeg vært på den første teoritimen (var på 3-4timer), der vi bla. gikk gjennom fartsavpassning, svingkraft ol. Dette er da "sikkerhetskurset" om jeg ikke tar feil? Får ta første timen nå til Mandag, dette er den eneste timen jeg skal ha. Hva kommer etter den da? Langkjøring, evalueringstime? Hvor langt er du kommet? : ) Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jaokei.. Men nå har jeg vært på den første teoritimen (var på 3-4timer), der vi bla. gikk gjennom fartsavpassning, svingkraft ol. Dette er da "sikkerhetskurset" om jeg ikke tar feil? Får ta første timen nå til Mandag, dette er den eneste timen jeg skal ha. Hva kommer etter den da? Langkjøring, evalueringstime? Hvor langt er du kommet? : ) Det virker jo som om du har kjørt endel fra før dersom du bare skal ha en kjøretime... jeg har hatt 4-5 dobbeltimer. Lister opp tingene som jeg har gjennomført under og merker de som jeg mener er obeligatoriske med oblig. 1. Teorikurs (oblig.) 2. Kjøretimer 3. Teorieksamen (oblig.) 4. Banekjøring (oblig.) 5. Risikoteori (2t) - må ha før langkjøring (oblig.) 6. Langkjøring med evaluering (oblig.) 7. Oppkjøring (oblig.) For min egen del, så har jeg punkt 6 og 7 igjen. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Holder på med klasse A jeg og. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva er "aldersgrensen" for tung sykkel? Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva er "aldersgrensen" for tung sykkel? 16-18 -> moped / lett motorsykkel 18-21 -> mellomtung over 21 -> tung Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 21 :/ aaaj :( Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) 21 :/ aaaj :( Du får "tung lappen" når du har hatt mellomtung i to år (eller er 21 år når du tar den). Dersom du tar kl A når du er 18, får du den når du er 20. Ja ja.... da holder jeg ikke på med lappen lenger.... .... har den i lomma. YES!! Endret 18. august 2009 av poen Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gratulerer! Har du noen motorsykkel? Hvis ja; Sleng ut bilde da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå