Gå til innhold

Hvor kan Sapphire 4890 "Toxic" kjøpes?

Tobruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,lurte på om det er noen her som vet om Sapphires "Toxic" kort fremdeles kan skaffes??Ser på prisguiden at den ene leverandøren etter den andre forsvinner...

Samme her... Har fulgt med siden slutten av Juni og får ikke tak i noen. Amentios svenske leverandør (jeg vet ikke hvilken, bare at de var svensk) skulle visstnok (i følge tallene de har gitt amentio, som jo ikke behøver å være oppdaterte og reelle) få det inn i dag, og om de har noen til overs skal det synes på amentios lagerstatus i løpet av kvelden.

Men jeg tviler...

Lenke til kommentar
Sakset fra en annen tråd på forumet:
Hei!

Sapphire har dessverre sluttet å produsere den varianten av 4890, men vi forsøker å få tak i nok til de som har bestilt. - Det er dessverre uvisst hvor lang tid det kan ta.

Så vidt jeg har funnet ut er det snakk om en midlertidig stopp på grunn av stabilitets problemer med GPUen.

Fra et annet forum:

"the production of the Toxic has been stopped, and Sapphire reported that they had detected problems in stability testing of the card for the OC of the GPU, and will continue distribution when resolved, expect soon."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...