toazty Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 sitter her å leiter gjennom nettsider der iphone 3gs selges, har så lyst på. men den er jo passe dyr, mitt abbn gikk ut for et par dager siden, og jeg kontakta telenor's nettbutikk, om de gav rabatter på telefon eller trekk på regning hvis enn forlenga abbn. med 12 nye mnd. men de hadde ikke noen slik kundeavtale etc sa de.. men husker godt for et par år siden da jeg ble oppringt av et selskap jeg hadde abbn. hos og de gav meg 1500kr til ny telefon hvis jeg forlenga abbn. mitt hos dem. er det slutt på slike avtaler\rabatter. har nå bedrift proff, ser de selger iphone til 1999kr men syns fortsatt det er en drøy pris. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Telenor har gjort om fakturafratrekk-ordningen på bedriftsabonnement. Du kan nå binde opp Bedrift Proff å få et månedlig fratrekk på 70 kr de neste 18 månedene, noe som er greit idiotisk, ettersom Bedrift Proff Netto har en månedsavgift på 119,- altså 80 kr lavere, med samme ringe/sms-vilkår som Bedrift Proff, og ingen bindingstid. Og iPhone er latterlig dyr Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 men nå er jeg intressert i avslag på telefon, da bedriften betaler abbn. og har gitt meg 500kr til kjøp av ny mobil, får jo en grei mobil for 500kr til bedrift proff, men ønsker meg heller en iphone.. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da får jeg ikke gitt noe bedre svar enn å måtte legge inn 1500 kr selv rett og slett, eller gå for en annen telefon =) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 var liksom det jeg håpet å slippe.. men da har de sansynligvis slutta å rabattere telefoner ved forlengelse av abbn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 2000 kr er jo billig for en smartmobil da. ikke klag er billig. alt koster ikke 1 kr. mange SE og nokia ligger høyere i pris Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 iphone er vel ikke en fullblods smart mobile.. .. men det er jo egentlig billig, men det jeg lurte på om det var noen plass det var mulig å få en rabattert telefon ved forlengelse av abbn, slik som jeg har gjort 1 gang tidligere med et telenor abbn. da var det vel djuice jeg hadde.. og fikk meg en n73 til 99kr, og det var 2 uker etter den var kommet ut på markedet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 apple er strenge på slikt. så det går ikke Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 iphone er vel ikke en fullblods smart mobile.. ..men det er jo egentlig billig, men det jeg lurte på om det var noen plass det var mulig å få en rabattert telefon ved forlengelse av abbn, slik som jeg har gjort 1 gang tidligere med et telenor abbn. da var det vel djuice jeg hadde.. og fikk meg en n73 til 99kr, og det var 2 uker etter den var kommet ut på markedet. Du får jo en billigere telefon visst du forlenger abb ditt. dog ikke IPhone til 1 kr siden den er dyr i utgangspunltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå