Gå til innhold

slutt på telefonselgere som gir deg rabatt på telefon ved forlengelse av abbn.?

Anbefalte innlegg

sitter her å leiter gjennom nettsider der iphone 3gs selges, har så lyst på. men den er jo passe dyr,

mitt abbn gikk ut for et par dager siden, og jeg kontakta telenor's nettbutikk, om de gav rabatter på telefon eller trekk på regning hvis enn forlenga abbn. med 12 nye mnd.

men de hadde ikke noen slik kundeavtale etc sa de..

men husker godt for et par år siden da jeg ble oppringt av et selskap jeg hadde abbn. hos og de gav meg 1500kr til ny telefon hvis jeg forlenga abbn. mitt hos dem.

er det slutt på slike avtaler\rabatter.

har nå bedrift proff, ser de selger iphone til 1999kr men syns fortsatt det er en drøy pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har gjort om fakturafratrekk-ordningen på bedriftsabonnement. Du kan nå binde opp Bedrift Proff å få et månedlig fratrekk på 70 kr de neste 18 månedene, noe som er greit idiotisk, ettersom Bedrift Proff Netto har en månedsavgift på 119,- altså 80 kr lavere, med samme ringe/sms-vilkår som Bedrift Proff, og ingen bindingstid.

Og iPhone er latterlig dyr :(

Lenke til kommentar

iphone er vel ikke en fullblods smart mobile.. ..

men det er jo egentlig billig, men det jeg lurte på om det var noen plass det var mulig å få en rabattert telefon ved forlengelse av abbn, slik som jeg har gjort 1 gang tidligere med et telenor abbn. da var det vel djuice jeg hadde.. og fikk meg en n73 til 99kr, og det var 2 uker etter den var kommet ut på markedet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
iphone er vel ikke en fullblods smart mobile.. ..

men det er jo egentlig billig, men det jeg lurte på om det var noen plass det var mulig å få en rabattert telefon ved forlengelse av abbn, slik som jeg har gjort 1 gang tidligere med et telenor abbn. da var det vel djuice jeg hadde.. og fikk meg en n73 til 99kr, og det var 2 uker etter den var kommet ut på markedet.

Du får jo en billigere telefon visst du forlenger abb ditt. dog ikke IPhone til 1 kr siden den er dyr i utgangspunltet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...