meidell Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Eg har eit problem i BulletProof.Eg har fått alt opp å gå,men når når ein med konto hos meg kommer inn kan han browse,det er ingen problem.Når han derimot skal laste ned låser progammet seg hos meg,på min win 2000 server.Nå dei stopper programmet eller nedlastinga si så går det bra igjen?? Kva er det som kan gjere det,er det noken veit om det er noken innstilinger inne på server programmet Venter i spenning Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jef bruker Bulletproof Ftp-server sammen med Windows 2000 Server. Har ikke merket noe til det du nevner. Alt fungerer perfekt. Har ikke trikset med noen innstillinger heller. Bare laget Grupper, Brukere og satt rettigheter. Du har sikkert en "korrupt" versjon av Bulletproof. Last den ned på nytt, event. en nyere versjon. Lenke til kommentar
meidell Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ja,eg har lastet ned tre forsjellige versjoner og alle skjer det samme med.Du ser att eg må gå gjennom ein hub her,sant! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har en 5 porters switch. Funker uten problemer hos meg og hadde sikkert gjordt det med en hub også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå