realrealcore Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Heisann folkens. Eg skal snart kjøpe meg ny pc, primært til spilling, men og litt anna morro, f.eks utvikling. Eg har satt et pristak på 10.000 kr, mest for å ha noko å sikte etter. Kan godt variere litt opp eller ned. Eg har satt sammen ei handleliste, som hos Amentio kjem inn rett under prismålet, og håpar de kan gje nokre råd eller forslag til kva eg kan gjere annerledes: Handleliste Amentio (Eg fann ikkje det eksakte minnet eg har planlagt i prisguiden, link til amentio her.) Det er lenge sidan eg har bygd pc, så eg treng nok gode råd. På forhånd takk til de som svarer =) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Vist du har Skjerm, hva med denne: http://www.elprice.no/data/stasjonaer-pc/a...-ray-91eeffln9p Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ulempen med slike Acer/Dell/HP-ferdig-pc'ne er at det så og si er umulig å oppgradere senere, da kabinett og strømforsyning er særs begrenset. Ville nok heller vurdert en pakke fra Netshop/Komplett, der man kan velge egne komponenter. Det beste er selvfølgelig å bygge selv, da får man akkurat det man vil ha, og til en bedre pris. Den var ikke spesielt billig heller, 9000kr for en under middels pc. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har du tatt en titt på The Alchemist ?? For å få den på 10k grensen, kan du jo endre: Antec Nine Hundred Two >> Antec Three Hundred Corsair Powersupply 750W >> Chieftec nätdel 750W eVGA X58 SLI >> Asus Rampage II GENE Samsung SH-S223Q >> Samsung SH-S223B/BEBE nVidia GTX 275 eller AMD/ATI Radeon HD 4890 Skjermkort Lenke til kommentar
realrealcore Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Takk for svar hittil. Ferdig-pc er nok uaktuelt for min del, bygger sjølv. Det kom nok ikkje klart nok fram i posten min, men eg skal ha ein skjerm med i oppsettet, og då vert ei i7-løysing for dyrt (desverre, du kan lite på at eg har lyst på the alchemist =) Har nokon kommentarar til dette oppsettet: AMD-gamer? Eg skal forresten ikkje ha med OS, mus eller tastatur. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg fikk ny pc i går, https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=99896 Men den er kanskje litt dyr for deg om du trenger skjerm og harddisk? Jeg er hvertfall veldig fornøyd så langt, har ikke fått testet så veeeldig mye enda, og venter veldig på SSD i september! Lenke til kommentar
realrealcore Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ja, som sagt vert det for mykje med i7. Kva synes du om skjermkortet ditt, etter ein dag i bruk? 4890 er absolutt eit av alternativa eg ser på for øyeblikket. Tenkte opprinneleg på Sapphire 4890 Toxic, men det ser ut til at alle butikkane har problem å levera desse. Ellers har eg tenkt på PhII 955, korleis presterer denne med tanke på pris/ytelse? Godt kjøp, eller spare litt her og plusse på andre stadar? Kva synes ekspertane? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, som sagt vert det for mykje med i7. Kva synes du om skjermkortet ditt, etter ein dag i bruk? 4890 er absolutt eit av alternativa eg ser på for øyeblikket. Tenkte opprinneleg på Sapphire 4890 Toxic, men det ser ut til at alle butikkane har problem å levera desse. Ellers har eg tenkt på PhII 955, korleis presterer denne med tanke på pris/ytelse? Godt kjøp, eller spare litt her og plusse på andre stadar? Kva synes ekspertane? Veldig fornøyd så langt, har bare fått testet et par spill tou, blir nok mer testing i helga. Men en ting jeg er VELDIG fornøyd med, er at hele pc'n er så og si lydløs i forhold til min gamle. Lenke til kommentar
realrealcore Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ein stille pc er mest ein bonus for min del. Riktignok ein stor bonus, skal ha pcen på soverommet, men eg vil ikkje legge mykje ekstra penger i det i første omgang. Ellers håpar eg fortsatt å høyre kommentarar til forslaget eg har satt opp. I skrivande stund kjem dette på rett under 10.000 hos amentio, og ser lovande ut i mine augne. Kva synes folk? Eit ekstra spørsmål på slutten: Korleis virkar overklokking med standard kjølar? Er det lurt å legge på litt ekstra i ein kjølar hvis eg skal klokke litt opp? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Godt oppsett, men med tanke på at du kanskje vil etterhvert fyre in 2 grafikkort, så bør du nok gå for radeon 4890, er ikke sli støtte på 790FX. Og har du ikke tenkt til dette kan du godt spare noen kr her. Komplett har XFX fabrikklokket til 900 mhz for kr 1550,-, en bedre kjøler er ikke dumt skal du klokke, f.eks denne Edit, Hos Amenito Endret 7. august 2009 av Osse Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ein stille pc er mest ein bonus for min del. Riktignok ein stor bonus, skal ha pcen på soverommet, men eg vil ikkje legge mykje ekstra penger i det i første omgang. hehe. tenkte ikke på det i det hele tatt når jeg skulle kjøpe, skulle bare ha høyest ytelse for pengene, men fikk jo da begge deler Lenke til kommentar
realrealcore Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 @osse: Mange takk for svaret. Det ser ut som om dette blir oppsettet mitt. Endra skjermkortet til HD4890, akkurat slike gullkorn om sli-støtta eg treng. Det var omtrent det siste eg tenkte på når eg valgte gtx275. Og, med pengar spart på skjermkort kan eg legge til kjølaren du foreslo. Eg er ikkje akkurat glad for at den har med 4x led, men inne i eit kabinett utan vindu kan eg leve med det. @c7Nn: Kan ikkje klage over å få i både pose og sekk, men det ser ikkje ut som om du gjer det heller ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå