Zappy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gah, ikke til WM? Frister mer og mer å gå tilbake til iPhone. Irriterende ja. Men Iphone for spotify? Tenker vi sier Android ja. Lenke til kommentar
labrekke Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Spørs om Apple våger å stenge Spotify ute, for da tror jeg mange kommer til å kjøpe Android-telefon framover i stedet for Iphone. For å få Spotify ut på Android Market må de naturligvis ha tillatelse fra Google, men man kan jo også installere applikasjoner fra andre steder enn Android Market (les: f.eks. laste ned direkte fra utviklernes websider) bare ved å endre en setting på telefonen og da vil det kanskje bli MANGE som foretrekker Android framfor Iphone? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 så lenge android ikke kommer med mange kunstige begrensninger. trur jeg mange kommer til å droppe iphone. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Men google blokkerer ikke programmer pga idiotiske retningslinjer. Uansett tenkte jeg mer på multitasking. Uten det er det vel strengt talt bedre å bruke iPod funksjonen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jepp, Apple er rett og slett i fare for å føkke opp iPhone kraftig. Akkurat nå. De har akkurat stoppet et Google Voice app, og nå kommer Spotify med sitt app. Hvis de nekter det også inngang i butikken kommer det til å bli skriverier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg