cyclo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ting tyder på at Spotify snart blir tilgjengelig på mobiltelefonen. http://www.amobil.no/artikler/spotify_snar...a_mobilen/71217 Endret 7. august 2009 av knut Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, for håpe det skjer fort. Venter og venter på at spotify skal komme på de mobile enhetene med offline spillemuligheter slik som ihpone appen skal ha. Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "Er Spotify på mobilen det som skal til for at du kjøper deg premiumtjenesten deres?" Nei, den sykt irriterende reklamen deres gjorde at jeg kjøpte premium "hi this is rebecca from spotify........" Lenke til kommentar
Palme Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "Er Spotify på mobilen det som skal til for at du kjøper deg premiumtjenesten deres?" Nei, jeg kjøpte premium fordi jeg syns Spotify er en genial tjeneste som jeg gledelig støtter! Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "Er Spotify på mobilen det som skal til for at du kjøper deg premiumtjenesten deres?" Nei, jeg kjøpte premium fordi jeg syns Spotify er en genial tjeneste som jeg gledelig støtter! Samme her. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 jo fler fordeler betaltjenesten dems har, jo fler vil betale for den. spotify på mobilen er jo bare genialt om du har et abonomang som har fri datatrafikk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har tross alt betalt for last.fm de to siste årene så ser ingen grunn til å ikke søtte Spotify hvis jeg begyner å bruke det aktivt. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "Er Spotify på mobilen det som skal til for at du kjøper deg premiumtjenesten deres?" Nei, da må de nok sette ned prisen betraktelig. Tror neppe at den jevne mannen i gata som vanligvis kjøper 1-2 cd'er i året vil betale det samme pr. måned (Ikke jeg iallefall) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "hi this is rebecca from spotify........" Det er Jonathan som går meg på nervene... Også "Nå till hälgen, gløm inta at kjöpe hälg-pass...." (med forbehold om mange svenske skrivefeil). Er det forresten kanskje Rebecca som sier dette...? Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Om jeg hører mer den fantastisk sløve stemmen til Amy MacDonald så blir det spotify premium på meg også Hadde de bare fått det på Android og fått med seg bl.a. Metallica så er det omtrent garantert at jeg bestiller Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gah, ikke til WM? Frister mer og mer å gå tilbake til iPhone. Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dette er faktisk eneste jeg venter på før jeg tar steget til Premium. Er ingen vits for meg å betale for noe som krever at jeg bruker en PC, særlig når det gjelder musikk. Man vil gjerne høre på det 'On the move'. En CD kan jeg rippe og ta med meg overalt. Samme burde gå med Spotify. Spotify gjør behandling av musikk så enkelt at det er revolusjonerende. Håper de fortsetter å få støtte fra investorer helt til de står på egne ben. Legger også merke til at de har flere forskjellige reklamer i det siste, Jonathan har ikke sagt en dritt på flere timer nå. Flere reklamer = mer penger. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 så de lager også til iphone? trodde de ikke gjorde det jeg siden de ikke kommer til å få låv til å gi det ut på iphone. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Programvaren for iPhone er vel mer eller mindre klar, venter bare på om Apple vil legge det ut på AppStore eller ikke. Se en liten forhåndsvisning av Spotify på iPhone under.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jepp, dette vil få meg til å kjøpe Spotify Premium. Ikke bare det, men jeg kommer til å fjerne nesten all musikk fra iTunes/iPhone og bruke spotify så mye som mulig. Det eneste problemet er at man ikke kan høre på spotify mens man gjør andre ting pga Apples irriterende background apps policy Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 kjenner jeg Apple rett kommer dette ALDRI til å gå gjennom. Det vil no være det samme som å si adjø til Itunes. Tror nokk at apple igjen vil sette ned foten og eneste muligheten til Spotify på Iphone blir gjennom JB. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det vil i så fall bli mot norsk konkurranselovgivning, og det har Apple vært borti før. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Tror ikke nosk konkurranselovgivning er noe som er avgjørende for om Apple godkjenner Spotify eller ikke? Tipper de heller vurderer det for å blant annet ikke gi brukerene ENDA en grunn til og jailbreake osv.. Endret 8. august 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Om det kom ein j2me midlet og ein kunne kombinert det med ein ok dataplan så,ja da ville eg betalt for eit premium abonement.Men,eg har ikkje kommet over noko informasjon som tyder på det enda iallefall.Virker som om mennene/damene (?) bak Spotify konsentrerer seg om Android og Iphone i første omgang,noko som kan være forstålig.Men,eg er ikkje heilt klar for å bytte ut min Sony Ericsson K800iv enda.Noen vil kanskje kalle det ein "dum mobiltelefon" (<-i motsetning til ein smart ) Men,med eit 8GB M2-kort og etter kvart eit 16GB i tillegg til mange gode j2me midleter (ja,dei finst ) og VKP-patcher,tweeks og ELFs,nytt batteri og lader har eg ein god mobiltelefon ei god stund til får eg håpe. Om ventetida blir for lang kan eg alltids sette opp shoutcast server og kombinere det med ein VPN/Remote desktop-j2me midlet,eller sende magiske WAKEonLAN pakker fra mobilen Lenke til kommentar
moskito Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg kommer nok til og kjøpe premium da ja Endret 10. august 2009 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg