hakonnis Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei og hopp Var stor fan av Baldur`s Gate spillene. Elsket dem faktisk. Nå om dagen spiller jeg lite(holder meg mest til RA2). Men så ser jeg at Dragon Age kommer. Og da lurte jeg på om jeg kanskje skulle kjøpe meg PS3, men er den litt vel gammel? Er den på vei ut? Hva burde man betale brukt for denne? Man må vel uansett få seg Bluray spiller. Håper noen er litt mer oppdatert enn meg. MVH Håkon Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 2999 på elkjøp og lefdal. Du kan dog alltids vente til sonys 3 timers pressekonferanse den 18. August(?) og se om det faktisk blir priskutt eller en slim-utgave. Den er ikke på vei ut, og du bør ikke kjøpe brukt Min mening anyways... Lenke til kommentar
nipton Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 hehe neida sony har jo 10 år per playstation nesten. Det skal du ikke bekymre deg for hadde ventet litt om jeg var deg til etter pressekonferansen Lenke til kommentar
hakonnis Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 For en effektiv gjeng. Da blir det vel å bruke studielånet på Øl som vanlig da, og se på pressekonferansen.. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 jeg hadde slått til og kjøpt.. om det kommer en slim, og så.. liker at det er litt størelse på maskinen uansett(min mening)... jeg hadde ikke ventet.. da ender du sikkert med og ikke kjøpe noe... eller som du sier, drikker opp penga i steden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå