Orjanp Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Et tips er jo å sørge for å dokumentere feilen til verkstedet gjennom å ta bilde av problemet. Så kan de se hva det er som er problemet. Lenke til kommentar
krje1980 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Vel, takk for informative svar alle sammen. Jeg skal ringe til verkstedet i morgen for å oppdatere meg. Det er jo skikkelig synd hvis jeg har punget ut store summer for et TV, og så må jeg leve med dette problemet uten at jeg har krav på å få nytt. Men TV-apparatet går tross alt an å bruke selv om feilen er der. Men nå er det jo ikke hundre prosent sikkert at det er innbrenning da. Det kan jo være noe annet. Som en annen nevnte i denne tråden så forsvant problemet hos vedkommende når verkstedet skiftet ut skjermen. Uansett skal jeg gjøre mitt beste for å sverte LG så mye jeg kan. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 En ting som kan være verdt det før du starter å sverte LG, er å ringe og snakke med de? Lenke til kommentar
krje1980 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 En ting som kan være verdt det før du starter å sverte LG, er å ringe og snakke med de? Selvsagt. De skal få en sjanse til å forsvare seg først Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Enig med Alastor. Enkelte produsenter er mer villige til å løse en kundes problem enn både forhandler og verksted kan være. I verste fall får du bare et nei, i beste fall instruerer de verkstedet om å skifte panelet på TV'en, så du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå