Gå til innhold

En stor takk til Japan Photo og adm. dir. Stephan Stein

Anbefalte innlegg

Etter å ha bestillt en Nikon D3 hos Japan Photo tidlig i februar 2009 og med bekreftet levering i løpet av 1 uke, var det derimot helt stille fra Japan Photo sin organisasjon i mange måneder

Rett før sommerferien sendte jeg en PM til Stephan (her på Akam) og han tok seg tid til både å svare på min henvendelse, samt å følge opp leveransen i Japan Photo sin egen organisasjon - beklageligvis har Japan Photo vært tom for Nikon D3 helt frem til i disse dager.

Jeg fikk netopp en mail fra Stephan hvor han hadde gitt beskjed til lageret å kontakte meg. Mailen fra lagerer er også kommet og min D3 ankommer Japan Photo i Haugesund på tirsdag (til samme avtalte pris som ved bestilling i februar). Dette kaller jeg service på høyt nivå.

Tusen takk til Stephan og hans medarbeidere.

Mvh. Helge (en meget fornøyd Japan Photo kunde - over flere år)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg kan ikke helt forstå at dette er noe å juble over. Du bestilte en vare i Februar, og er glad for å få den så mange mndr etterpå?

Jeg har nesten bare dårlige erfaringer med JP og kan ikke helt forså at dette er noe å skryte av heller..

Mulig jeg misforstår?

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med majoriteten over meg her.

At det er stille i månedsvis og at det må omveier gjennom PM på et internettforum til for å få ordnet opp er rett og slett elendig. Jeg ville kansellert og handlet et annet sted. I min bok er dette et stort minus i boka for Japan Photo med tanke på nært forestående kjøp.

Lenke til kommentar

Det er én ting som ikke er bra her, og det er at kjøperen ikke får vite at kameraet som er bekreftet ikke kan leveres likevel. Det er helt klart en glipp fra JP sin side. Men at kjøper venter i fire måneder før han tar affære får han ta på sin egen kappe. At det tar så lang tid før Nikon klarer å levere er jo ikke JP sin feil. Og det er jo ikke verre at man sender en e-post dersom man lurer på status.

At så adm. dir. tar på seg personlig oppfølging av saken senere er intet mindre enn bemerkelsesverdig. Hvor mange direktører rundtomkring ville gjort noe tilsvarende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...