Conseptfoto Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Etter å ha bestillt en Nikon D3 hos Japan Photo tidlig i februar 2009 og med bekreftet levering i løpet av 1 uke, var det derimot helt stille fra Japan Photo sin organisasjon i mange måneder Rett før sommerferien sendte jeg en PM til Stephan (her på Akam) og han tok seg tid til både å svare på min henvendelse, samt å følge opp leveransen i Japan Photo sin egen organisasjon - beklageligvis har Japan Photo vært tom for Nikon D3 helt frem til i disse dager. Jeg fikk netopp en mail fra Stephan hvor han hadde gitt beskjed til lageret å kontakte meg. Mailen fra lagerer er også kommet og min D3 ankommer Japan Photo i Haugesund på tirsdag (til samme avtalte pris som ved bestilling i februar). Dette kaller jeg service på høyt nivå. Tusen takk til Stephan og hans medarbeidere. Mvh. Helge (en meget fornøyd Japan Photo kunde - over flere år) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gleder meg til å tafse på den Lenke til kommentar
Teben Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kan ikke helt forstå at dette er noe å juble over. Du bestilte en vare i Februar, og er glad for å få den så mange mndr etterpå? Jeg har nesten bare dårlige erfaringer med JP og kan ikke helt forså at dette er noe å skryte av heller.. Mulig jeg misforstår? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg klarte ikke å bli veldig imponert Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 All ære til deg som har så god tålmodighet :!: Lenke til kommentar
andreash Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 E(til samme avtalte pris som ved bestilling i februar). Hvilken pris er det da? Jeg betalte 25000 for min i desember Men hvis det dukker opp en D3s nå i oktober så kanskje du burde vente? Andreas Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg må si meg enig med majoriteten over meg her. At det er stille i månedsvis og at det må omveier gjennom PM på et internettforum til for å få ordnet opp er rett og slett elendig. Jeg ville kansellert og handlet et annet sted. I min bok er dette et stort minus i boka for Japan Photo med tanke på nært forestående kjøp. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg klarer ikke fatte hvordan du kan kalle dette god kundeservice, med mindre du er ironisk, noe som ikke alltid fungerer like bra rundt om i internettforaer. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Trådstarter er vel glad at han fikk prisen han skulle betale siden prisen har gått opp mye i det siste. Er ikke kjempeimponert selv og forventer å betale prisen som er oppgitt ved ordretidspunkt hvis leveringen tar lang tid. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er én ting som ikke er bra her, og det er at kjøperen ikke får vite at kameraet som er bekreftet ikke kan leveres likevel. Det er helt klart en glipp fra JP sin side. Men at kjøper venter i fire måneder før han tar affære får han ta på sin egen kappe. At det tar så lang tid før Nikon klarer å levere er jo ikke JP sin feil. Og det er jo ikke verre at man sender en e-post dersom man lurer på status. At så adm. dir. tar på seg personlig oppfølging av saken senere er intet mindre enn bemerkelsesverdig. Hvor mange direktører rundtomkring ville gjort noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg lurer mest på hvorfor en tråd fra begynnelsen av august plutselig blir dratt frem igjen... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg lurer mest på hvorfor en tråd fra begynnelsen av august plutselig blir dratt frem igjen... Og jeg lurer på hva det har med saken å gjøre Er det ikke lov å svare på "gamle" tråder? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 syns bare at det var merkelig at en tråd som fikk så lite oppmerksomhet i august blir dratt frem igjen og nå plutselig får en del respons, spesielt når det som ble tatt opp er særdeles lite imponerende (med mindre det er ironi da). Sikkert bare meg som er litt sær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå