Majjan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Microsoft gjør Games for Windows Live mer brukervennlig. Les mer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Oppdaterte til LIVE 3.0 i går på PCen, og tjenesten er fortsatt lysår bak Steam, både i funksjonalitet og innhold Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) GFWL er for meg en grunn til ikke å kjøpe et spill. Er ikke fan av Steam heller med de tullete prisene deres. Et spill som jeg ikke kan spille offline er ubrukelig. Enda godt at vi har utviklere som Paradox, null DRM, null online krav, og de lager dype og intelligente spill. Fratboys kan kose seg med konsollen PC er i ferd med å bli. [edit] MMO og andre spill som er beregnet som online spill er seff noe helt annet. Endret 7. august 2009 av IceDale Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Game for windows live er jo en grusom tjeneste i utgangspunktet, den tar jo utgangspunkt i at du bruker en Xbox 360 kontroller og i steden for venstre museklikk så ønsker den heller at du trykker på en knapp på tastaturet (x) , utrolig bakvendt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvordan er det egentlig de tenker at denne tjenesten strømlinjeformer? Det er jo stort sett bare et ekstra elment som må installeres... AtW Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Games for windows kan ikke være noe annet enn en lock-in greie. Synes ikke at det tilfører spill noe som helst annet enn at det blir mye vanskeligere å få til å virke i wine etc. GTA IV tar jo bare enda lenger tid å installere med dette tulle opplegget og har ikke gitt meg en eneste fordel. Det finnes jo allerede masse andre multiplayer greier som funker mye bedre enn games for windows live. Edit : Og det burde være valgfritt om man vil installere det for å spille et spill. Endret 7. august 2009 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fy som jeg hater den dritten. Typisk Microsoft, de ser at noen andre lager noe bra, så dilter de alltid etter for å lage det samme, bare i en dårligere versjon. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Søppel som vanlig. Bare vært problemer med GFWL når jeg skal spille GTA IV. Serverne er ofte nede, og opplever ofte konnektivitetsproblemer med helt håpløse feilmeldinger. Microsoft Support er jo selvfølgelig hellerikke til noe spesiell hjelp. Maken til rotete supportside skal du lete lenge etter. Tror ikke jeg har løst et eneste problem ved å bruke Microsoft Support, noen gang. Alt i alt synes jeg Microsoft bør holde seg til det de gjør best, altså lage operativsystemer. De fleste andre prosjektene dems har vært fullstendig fail. (les: GFWL, Zune, Xbox 360, Bing for å nevne noe) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er for tidlig å si om Bing er "fail", og Xbox 360 kan knapt nok defineres som noe annet enn en suksess. GFWL er irriterende, men når sant skal sies, så liker jeg hvordan jeg får invitasjoner og meldinger fra dem på en Xbox-konsoll rett på skjermen når jeg spiller Fallout 3 på PC. De har en lang vei å gå, men det er potensiale der. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er for tidlig å si om Bing er "fail", og Xbox 360 kan knapt nok defineres som noe annet enn en suksess. GFWL er irriterende, men når sant skal sies, så liker jeg hvordan jeg får invitasjoner og meldinger fra dem på en Xbox-konsoll rett på skjermen når jeg spiller Fallout 3 på PC. De har en lang vei å gå, men det er potensiale der. Ser potensialet i å forsøke å gjøre PC attraktivt å utvikle spill på gjennom å gjøre det til en platform. Men å kreve at man må connecte med GFWL serveren for å spille (selv enspiller)er bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg