lysbryter Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vurderer å kjøpe denne Lepont (aka Superflower) 420W PSUen . Noen som har erfaringer med disse strømforsyningene? Mye igjen for pengene? Hvordan er støynivået? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har akkurat den samme PSUen. Den har en viftekontroll på baksiden, så du kan stille hvor fort viftene skal gå, jeg har den på den laveste. Hører PSUen, ikke så mye at det forstyrrer eller irriterer, men den er ikke lydløs. Hvis du vil ha en lydløs PSU så burde du se på Enermax PSUene som Microplex også selger, har hørt at de er veldig støysvake. Jeg mener at det er en bra PSU, funker bra for meg, det eneste er at den ikke er lydløs, PSUen er det eneste som jeg hører fra PCn min :wink: Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis du vil ha en lydløs PSU så burde du se på Enermax PSUene som Microplex også selger, har hørt at de er veldig støysvake. Jeg driver og ser på Enermax-viftene nå, men flesteparten av disse har ikke ActivePFC. Er ikke det en ulempe? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg veit ikke hva ActivePFC er så jeg kan ikke hjelpe deg der. Du kan prøve å maile Microplex hvis ingen andre her vet. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Satser på en Enermax Silent Plus jeg. Trenger det sikkert ikke, men kjøper en 460W, så har jeg da i en stund framover... =) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er et bra valg, tror ikke at du kommer til å angre :smile: Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Bråker 460w'n mer enn 350w'n? Takk for responsen. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg tror ikke at den bråker så veldig mye mer, men det er nok bra som du sier at du kommer til å ha den en stund framover. Det er sikkert noen andre her som vet, kanskje du finner noe hvis du søker på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå