Gjest AnonymBruker420 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei, Jeg og dama har vært sammen i en liten stund nå, og trives som bare det. Greia er det at vi veldig gjerne vil ha et sted for oss selv hvor vi kan kose oss, uten frykt for å bli sett av familiemedlemmer eller andre uvedkommende. Utendørs blir litt awkward, selv om vi er for oss selv. Fins det noe sted utenom hoteller og dyre overnattingstilbud hvor en kan tilbringe dagen/natten sammen til en rimelig penge? Vi befinner oss i Oslo. All hjelp settes stor pris på. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror jeg leste en annonse på nettet en tid tilbake, hvor en mann i Oslo søkte par som ville låne en hybel han hadde. Alle fordeler har en ulempe. Tror jeg leste den på nakenprat.com Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei, Jeg og dama har vært sammen i en liten stund nå, og trives som bare det. Greia er det at vi veldig gjerne vil ha et sted for oss selv hvor vi kan kose oss, uten frykt for å bli sett av familiemedlemmer eller andre uvedkommende. Utendørs blir litt awkward, selv om vi er for oss selv. Fins det noe sted utenom hoteller og dyre overnattingstilbud hvor en kan tilbringe dagen/natten sammen til en rimelig penge? Vi befinner oss i Oslo. All hjelp settes stor pris på. Regner med dere ikke er gamle, så... Rett etter skolen? Den begynner jo snart, og da har dere vel rundt en time eller to før folka kommer hjem. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Eventuellt når foreldrene jobber(?), fellesferien til foreldrene slutter jo før folk begynner på skole. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ehmm. Låse døra? Gå på do? Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ehmm. Låse døra? Gå på do? ja det funker sikkert fint, ingen kan høre igjennom en dør! Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ehmm. Låse døra? Gå på do? ja det funker sikkert fint, ingen kan høre igjennom en dør! Å nei, dere må finne noe mere âla fritzl, en kjeller med 8 dører og hengelås Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ehmm. Låse døra? Gå på do? ja det funker sikkert fint, ingen kan høre igjennom en dør! Å nei, dere må finne noe mere âla fritzl, en kjeller med 8 dører og hengelås I lol'd :!: Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Evt. vente til en av sjelene er alene hjemme? Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dere kan jo finne et avsideliggende sted på skolen og pule litt der? Har kjørt den selv mange ganger, med stor suksess! Hint er vifterom, grupperom, topp/bunn av trappeganger og bøttekott. Noen skoler har avsideliggende handicap-toaletter som også er utmerkede steder å ha seg litt. Bare husk å prøve på å holde støynivået lavt Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vi har campingvogn i bakgården Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Telt-tur i helger er jo et alternativ, men det blir kanskje for skjeldent? Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Telttur, på skolen i avsidersliggende steder, utedo hvis du er litt dirty Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva faen er problemet med å gjøre det hjemme? Er du sjenert eller? Stoppet aldri meg i min tid Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva faen er problemet med å gjøre det hjemme? Er du sjenert eller?Stoppet aldri meg i min tid Men så er alle mennesker neppe like som deg heller... Har ikkje ei hytte i familien som kan lånast? Eventuelt ein kveld dykk er aleine hos den eine eller andre? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sex er bare naturlig, foreldra dine har gjort det, ellers hadde ikke du vært til Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det betyr ikke at de er komfortable med å høre på mens barna deres er i full gang. Sex er en privat sak, jeg foretrekker minst mulig tilskuere/lyttere, noe som mange andre sikkert er enige i. Har samme problem selv, så kan desverre ikke gi deg noen gode råd.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Skulk skolen. Da skal dere ha hele hus for dere selv, forutsatt at foreldrene jobber og eventuelle søsken også er borte på dagtid. There. I said it. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Haha, jeg hadde aldri noen problemer med det når jeg bodde hjemme. Er jo bare å holde støynivået relativt lavt. Om man er bekymret for tilfeldige tilskuere, er det jo bare å låse døren. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Eller bare spørre om litt alenetid i huset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg