Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Brukernes favoritter: Videoavspillere

claes

Videoavspillere  

218 stemmer

1. 1. Hva er din favoritt videoavspiller?

• VLC
      149
    • Windos Media Player
      8
    • Mplayer
      6
    • Media Player Classic
      40
    • Winamp
      3
    • iTunes
      0
    • MediaMonkey
      0
    • Miro
      2
    • Realplayer
      0
    • GOM Player
      11
    • J. River Media Center
      1
    • Windows Media Center
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-XEFPLz0r

Brukte som de fleste andre VLC tidligere, men opplevde at det hakket veldig når jeg streamet trådløst fra serveren min. Så det var et problem for flere og installerte Media Player Classic. Etter dette forsvant hakkingen og etter dette skiftet jeg til MPC på de andre PC'ene i huset også.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Brukte som de fleste andre VLC tidligere, men opplevde at det hakket veldig når jeg streamet trådløst fra serveren min. Så det var et problem for flere og installerte Media Player Classic. Etter dette forsvant hakkingen og etter dette skiftet jeg til MPC på de andre PC'ene i huset også.

Jeg stemte også MPC. Dette er så å si den eneste mediaplayeren jeg vet om som lar meg customize den slik at den passer meg. Dessuten funker alt så lenge man har de riktige codecsene innstalert, som chapter ordering og sånt.

Bruker selv CCCP pakken.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Er på jakt etter nye media spillere.

Gjør ikke noe om jeg må bruke to programmer til henholdsvis musikk og video.

Er en Winamp veteran på musikk filer, men synes den er for treg å starte i forhold til andre spillere jeg har prøvd.

Bruker fortsatt Winamp pga Shoutcast radio stasjonene, som jeg fortsatt synes er genialt.

Video spillere jeg har brukt, Zoom player, The KMplayer.

Begge veldig bra. Zoom player ble til en betalings app only, så jeg gikk videre til The Kmplayer som er den beste video spilleren jeg har prøvd. Men den ble kjøpt opp av et eller annet firma og utviklingen stoppet opp. Siste versjon funker fortsatt bra men jeg liker ikke å bruke programmer der utviklingen har stoppet opp, The Kmplayer, og Winamp som kanskje har stagnert?

Det jeg likte best med Zoom player og The Kmplayer var den geniale scroll wheel støtten.

F.eks. jeg får det ikke til i VLC å konfigurere det slik at den går i full screen hvis jeg klikker på scroll knappen..

Det estetiske er også litt viktig for meg, Zoom player og The Kmplayer ser bra ut.

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...