Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Brukernes favoritter: Videoavspillere

claes

Videoavspillere  

218 stemmer

1. 1. Hva er din favoritt videoavspiller?

• VLC
      149
    • Windos Media Player
      8
    • Mplayer
      6
    • Media Player Classic
      40
    • Winamp
      3
    • iTunes
      0
    • MediaMonkey
      0
    • Miro
      2
    • Realplayer
      0
    • GOM Player
      11
    • J. River Media Center
      1
    • Windows Media Center
      0

Anbefalte innlegg

Selv nominerer jeg VLC, bruker den fordi den er kjapp, enkel og støttet alt jeg trenger

Nominerte:

• VLC
  • Media Player Classic
  • Windows Media Player
  • Mplayer
  • Winamp

Husk regelen:

Under nominasjonsrunden, sjekk om programmet allerede er nominert. Programmer behøves bare nomineres en gang, og man behøver ikke opplyse om at man selv bruker et program som er nominert.

Edit: Avstemningen er igang

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden er ryddet i henhold til kategoriens retingsingslinjer:

Under nominasjonsrunden, sjekk om programmet allerede er nominert. Programmer behøves bare nomineres en gang, og man behøver ikke opplyse om at man selv bruker et program som er nominert.
Lenke til kommentar

Nå stemte jeg winamp, mest pga jeg liker alt på ett sted men er fullt klar over at vlc er bedre men bruker den kun når winamp ikke fungerer. Men av forslagene så skulle jeg ønsket flere eldre spillere, liksom før internett tok over alt. Men her er noen forslag:

Itunes

MediaMonkey

Miro

Realplayer (en av de første videospillerne mine)

GOM player <--- anbefaler denne sterkt

J. River Media Center <-- koster penger.

Lenke til kommentar

Prøvde GOM player nå, syntes ikke den hadde noen nevneverdige funksjoner i forhold til VLC i mine øyne. Savnet dobbeltklikk for fullskjerm/ikke fullskjerm, også brukte den skin slik at jeg ikke fikk bruke Aerosnap funksjonen i Windows 7 :p

Lenke til kommentar
Prøvde GOM player nå, syntes ikke den hadde noen nevneverdige funksjoner i forhold til VLC i mine øyne. Savnet dobbeltklikk for fullskjerm/ikke fullskjerm, også brukte den skin slik at jeg ikke fikk bruke Aerosnap funksjonen i Windows 7 :p

Du kan stille hotkeys i preferences.

Du kan endre theme til "VLC-lookalike theme".

Personlig så elsker jeg å kunne "styre" filmen med piltastene uten å måtte hoppe 5% av filmen avgangen slik du må ved å bruke VLC (shit+piltaster).

Også har jeg erfaring med at VLC "hakker" i noen få millisekunder, noe som er MEGET irriterende i filmer.

Endret av iNeo
Lenke til kommentar

Også kan vi legge til at MediaMonkey ikke er en videoavspiller ;) (hvertfall ikke ut av boksen. Vet ikke om noen har mekket script som fikser det)

Bruker selv VLC av enkelthetens grunn, men sliter med at den hakker når jeg spiller av dvd-er. Dog er det bedre enn både WMP og MPC med tanke på at de bare kræsjer når jeg åpner en dvd ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...