Gå til innhold

Koble et script til en database?

Anbefalte innlegg

Jeg må bare beklage den fryktelig dårlige emnetittelen som jeg fant på i farten.

Mange folk har spurt og spurt om jeg kunne lage mitt egent mafiaspill, for de hadde null peiling på spill som det. Så jeg har gått lut lei av alt maset, og bestemte meg for å prøve å lage et. Jeg er dog ikke god med programmering, så jeg fikk et script av en annen fyr jeg kjenner. Problemet er altså: Hvordan kobler jeg det til databasen? Jeg får disse beskjedene:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'badnorway'@'localhost' (using password: YES) in N:\hosted\badnorway\supergame\_connect.php on line 15

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in N:\hosted\badnorway\supergame\_connect.php on line 16

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in N:\hosted\badnorway\supergame\_connect.php on line 16

Jeg har ingen mulighet til å kontakte han. Jeg ber dere om å hjelpe meg. Jeg har spurt på Freakforum også, men der slettet de bare posten min, og bannet meg i et par dager. Jeg håper jeg får bedre behandling her.

Håper på positive svar :)

Mvh. Stigah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er dog ikke god med programmering, så jeg fikk et script av en annen fyr jeg kjenner.

Har letet litt rundt i databasen, men fant ikke noe spesielt :S Jaja, jeg går og legger meg nå :p God natt, og takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...