Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

rar menstruasjons syklus

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Forrige onsdag fikk jeg mensen selv om jeg går på pillen, altså en uke for tidlig i følge syklusen min. Jeg tenkte jaja det var litt snodig, men lot være å ta pillene resten av uken. jeg begynte på nytt pillebrett i går, og meg og kjæresten hadde sex og han kom inni meg, men i dag når jeg tisset merket jeg at jeg hadde fått mensen igjen. Det var jo egentlig idag jeg skulle fått mensen ifølge den gamle syklusen, men jeg hadde jo mensen i hele forrige uke også, og siden jeg begynte på et nytt pillebrett skulle jeg jo ikke fått mensen igjen nå. Er det normalt å få mensen to uker på rad? jeg har hvertfall aldri hatt det før :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Når slutta du å blø da? Tviler på at dui får "dobbel" mensen, sikker på at det ikke bare er "rester"? Uansett så kan du sikkert bare fortsette på pillebrettet og se om det er noen forandringer.

Lenke til kommentar
var sluttet helt å natt til igår, men nå tidligere ikveld var det begynt igjen...

La det gå noen dager, blør du fortsatt ville jeg tatt turen til gyn. Om enn ikke for annet enn å bedre nattesøvnen;) Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_Guest1

Hei,

Forrige onsdag fikk jeg mensen selv om jeg går på pillen, altså en uke for tidlig i følge syklusen min. Jeg tenkte jaja det var litt snodig, men lot være å ta pillene resten av uken. jeg begynte på nytt pillebrett i går, og meg og kjæresten hadde sex og han kom inni meg, men i dag når jeg tisset merket jeg at jeg hadde fått mensen igjen. Det var jo egentlig idag jeg skulle fått mensen ifølge den gamle syklusen, men jeg hadde jo mensen i hele forrige uke også, og siden jeg begynte på et nytt pillebrett skulle jeg jo ikke fått mensen igjen nå. Er det normalt å få mensen to uker på rad? jeg har hvertfall aldri hatt det før :hmm:

Lurer svært på hvordan det gikk? Opplever akkurat det samme som deg nå!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...