793 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Et nattbad i sjøen eller en stor, feit fiskemiddag pleier å hjelpe på meg. Lenke til kommentar
Gjest Trøtt-Gutt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Døgn nummer 4. Jeg får ikke sove. Jeg er veldig kvalm, kan hende det er kvalmen som holder meg våken eller noe, jeg synes det er varmt på rommet mitt, jeg er sliten men ikke spesielt trøtt og får ikke sove. Skal prøve å holde meg våken gjennom natten her og se hvordan det går. Er det normalt med slike perioder av og til? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ikke så voldsomt.. vist du ikke sovner i natt så vil jeg råde deg på det sterkeste å gå til lege. dette begynner å bli farlig.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har du ikke sovet på 4 døgn, eller sover du om dagen? Lenke til kommentar
Gjest Trøtt-Gutt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg sover ikke, men jeg begynner å tro at jeg faktisk har sovet litt allikevel, ihvertfall noen timer, med tanke på at ellers hadde jeg blitt mye mer irritert over at jeg ikke hadde fått sovet, men det er fortsatt alt for lite søvn. Er litt vanskelig å si om man har sovnet eller ikke når sist man så på klokken så var den 2-3, og når jeg først står opp så er den kl 10. Med tanke på at etter 2-3 døgn burde man få symptomer på linje med stort inntak av alkohol begynner jeg å tvile på om jeg har vært våken hele natta, ihvertfall de siste nettene, jeg vet helt sikkert at jeg var våken de to første nettene. Så enten har jeg sovet litt, eller så er jeg bare tolerant mot søvnløshet. Uansett hva, jeg tror jeg tar kontakt med lege med mindre jeg får en god natts søvn. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg sleit med å få sove før, lå i sengen å vrei meg i 3-4 timer. Lydbok er tingen, spiller ingen rolle om boken er bra eller dårlig (bør kanskje ikke være for bra), jeg setter mp3-spillleren til å skru seg av etter en time og det er skjelden jeg er våken etter den første timen (da er det i så fall veldig spennende) Anbefales på det sterkeste, absolutt verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå