Gå til innhold

Hjelp til kjøp av blu-ray spiller 3000+/-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg BD spiller for ca 6 måneder siden. Kjøpte Panasonic BD35 etter mye testlesning. Fant den til 1995 kr på komplett.

For meg var også oppskalering fra DVD en av tingene jeg la vekt på når jeg kikket etter spiller.

Hvis du finner DMP-BD35 til rundt 2000kr så ville jeg gått for den.

Panasonic DMP-BD60 og 80 er etterfølgerne til 35 og 55.

55 og 80 modellene har noen analoge lydutganger som 35 og 55 ikke har.

35 og 60 har optisk lydutgang og L + R phono utgang til lyden.

DMP-BD60 og kan fås for 2495 på komplett

BD spillere er ennå ganske trege å navigere i menyene til BD-filmer. Tar ofte også noe tid å laste inn menyene (varierer fra film til film). Dette blir forhåpentligvis bedre etter hvert som spillerne får mer prosessorkraft til å drive de tunge menyene. Synes dette er en god grunn til å velge en spiller som ikke koster så veldig mye og vente noen år på at spillerne blir kjappere og heller kjøpe seg en til da :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg BD spiller for ca 6 måneder siden. Kjøpte Panasonic BD35 etter mye testlesning. Fant den til 1995 kr på komplett.

For meg var også oppskalering fra DVD en av tingene jeg la vekt på når jeg kikket etter spiller.

Hvis du finner DMP-BD35 til rundt 2000kr så ville jeg gått for den.

Panasonic DMP-BD60 og 80 er etterfølgerne til 35 og 55.

55 og 80 modellene har noen analoge lydutganger som 35 og 55 ikke har.

35 og 60 har optisk lydutgang og L + R phono utgang til lyden.

DMP-BD60 og kan fås for 2495 på komplett

BD spillere er ennå ganske trege å navigere i menyene til BD-filmer. Tar ofte også noe tid å laste inn menyene (varierer fra film til film). Dette blir forhåpentligvis bedre etter hvert som spillerne får mer prosessorkraft til å drive de tunge menyene. Synes dette er en god grunn til å velge en spiller som ikke koster så veldig mye og vente noen år på at spillerne blir kjappere og heller kjøpe seg en til da :)

Ser Netshop har Panasonic DMP-BD80 til 2950kr på ukenstilbud.

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=125759

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...