Kontorstol Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei, skal snart ha meg ny tv, 46", og må da også ha bd spiller. Jeg har tenkt å bruke rundt 3000kr på den, men jeg trenger hjelp! Jeg vil selvfølgelig ha best mulig lyd og bilde (bildekvaliteten på avspilling av dvd er veldig viktig!). Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lyd&Bilde har tatt en test. Ville gått for Sony BDP-S550 da jeg liker å kjøpe kvalitet, men om lommeboka kjemper mot ønsket om en blue ray spiller så kunne jeg gått for en Panasonic DMP-BD35 Når det er sagt så har alltid trådløst vært en favoritt: Sony BDP-S560 Finst minst en tråd der det diskuteres forskjellen mellom S550 og S560. Link: Klikk her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg ser at i testen hos lyd og bilde fikk Sony spilleren kjeft for dvd kvalitet, mens Panasonic spilleren fikk skryt, så det heller mot Panasonic BD35. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kjøpte meg BD spiller for ca 6 måneder siden. Kjøpte Panasonic BD35 etter mye testlesning. Fant den til 1995 kr på komplett. For meg var også oppskalering fra DVD en av tingene jeg la vekt på når jeg kikket etter spiller. Hvis du finner DMP-BD35 til rundt 2000kr så ville jeg gått for den. Panasonic DMP-BD60 og 80 er etterfølgerne til 35 og 55. 55 og 80 modellene har noen analoge lydutganger som 35 og 55 ikke har. 35 og 60 har optisk lydutgang og L + R phono utgang til lyden. DMP-BD60 og kan fås for 2495 på komplett BD spillere er ennå ganske trege å navigere i menyene til BD-filmer. Tar ofte også noe tid å laste inn menyene (varierer fra film til film). Dette blir forhåpentligvis bedre etter hvert som spillerne får mer prosessorkraft til å drive de tunge menyene. Synes dette er en god grunn til å velge en spiller som ikke koster så veldig mye og vente noen år på at spillerne blir kjappere og heller kjøpe seg en til da Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kjøpte meg BD spiller for ca 6 måneder siden. Kjøpte Panasonic BD35 etter mye testlesning. Fant den til 1995 kr på komplett.For meg var også oppskalering fra DVD en av tingene jeg la vekt på når jeg kikket etter spiller. Hvis du finner DMP-BD35 til rundt 2000kr så ville jeg gått for den. Panasonic DMP-BD60 og 80 er etterfølgerne til 35 og 55. 55 og 80 modellene har noen analoge lydutganger som 35 og 55 ikke har. 35 og 60 har optisk lydutgang og L + R phono utgang til lyden. DMP-BD60 og kan fås for 2495 på komplett BD spillere er ennå ganske trege å navigere i menyene til BD-filmer. Tar ofte også noe tid å laste inn menyene (varierer fra film til film). Dette blir forhåpentligvis bedre etter hvert som spillerne får mer prosessorkraft til å drive de tunge menyene. Synes dette er en god grunn til å velge en spiller som ikke koster så veldig mye og vente noen år på at spillerne blir kjappere og heller kjøpe seg en til da Ser Netshop har Panasonic DMP-BD80 til 2950kr på ukenstilbud. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=125759 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har Panasonic BD35 og kan virkelig anbefale deg den. Har ikke spillt så forferdelig mye DVD på den, siden jeg bruker PCen til det, men det var ganske bra kvalitet på de filmene jeg har sett på den hvertfall. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Playstation 3, kanskje ikke best kvalitet, men liker tilleggsfunksjonene Endret 10. august 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå