HowCome Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hey! Hvilke butikkjeder i Norge er det som egentlig selger Newcastle Brown Ale? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Ultra. Der pleier jeg å kjøpe både flasker og bokser. Men de er dobbelt så dyre som vanlig øl, da. Ultra-kjeden er vel bare i vår sørlige landsdel. Endret 6. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Mener å ha sett både bunnpris og rema har hatt det inne i perioder i trondheim. Ellers har de det sikkert på ultra, hvertfall her i trondheim. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har ihvertfall kjøpt Newcastle Brown på min lokale Coop Mega. Jeg regner med at du burde finne det i de fleste velassorterte dagligvarebutikker som har en egen seksjon for importerte drikkevarer. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har kun funnet det på CC Mat her i byen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Rimi har og Coop Mega skal ha glass + flasker. Kiwi + Rema har ikke. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dei sel det iallefall på Meny i boksar. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 De har den på Ultra, Lade i Trondheim. Sikkert på solsiden også.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Merker ingen forskjell på boks og glass heller, så lenge man har boksølen i et stort glass, da. Glassflasker kan være en ulempe, for ølet blir fortere degradert under direkte lys. Og NBA flaskene er jo helt gjennomsiktige. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ICA Maxi på Levanger har den Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Mega på Levanger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå