Gå til innhold

Medal of Honor gigantisk skuffelse!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-27 13:16, sfougner skrev:

Leste et sted at blodet ikke syntest gjennom draktene til soldatene, litt, men ikke så velig mye, derfor er det ikke med blod.....!

Dette er den offisielle unnskyldningen til EA. Nazistene brukte så mye klær at det ikke ville være realistisk med mye blod. Greit nok dette, men hvordan forklarer de at folk ikke blør av å bli skutt i ansiktet? Dette er som sagt den *offisielle* unnskyldningen. Den reelle grunnen er at de ønsket en lav aldersgrense på spillet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-25 19:52, Kina bill skrev:

Spirograf skrev: Så kanskje problemer med grafikk osv. er i orden når spillet slippes?

Nå må du ikke tro på alt du leser mr Spirograf, spesielt ikke på iSONEWS. Du har sikkert ikke spilt dette spillet, men kun lest at noen mener det er forskjell på versjonene. Om du vil så kan jeg ramse opp hva som skjer rundt MOH AA. Versjoner, forskjeller og hvilken versjon som er lovlig/ulovlig osv. Kan med en gang si at forskjellen er minimal.

iSONEWS er Internetts desidert verste flamer forum. På godt vestlandsk: En møkkaplass.

Rune

Nå skal det jo sies at det var .nfo-fila fra Deviance jeg leste, ikke forumet...

Lenke til kommentar

Jeg syns spillet var bra, men liker MP på RTCW bedre. Må innrømme jeg var imponert på Omaha brettet, husker godt når Wolfenstein3D kom, klarte ikke forestille meg hvordan spill ville utvikle seg, men det går i riktig retning.

CS er fremdeles bra, gleder meg til IA mod'en.

Et lite men til dette med Back up spilling....jeg kjøpte HL Generation fordi det hadde en god pris (99,- på elkjøp), kjøpte RTCW fordi jeg også fikk en god pris (249,-), MOFAA kunne jeg også kjøpt, men hadde ikke betalt 499,- for det for å si det slik.

Sikker på at hvis spill hadde kostet 249 isteden for 499 hadde salget økt i antall og lovlige versjoner...hvor mange har har kjøpt OfficeXP Pro til 5490,-?

Vel, ikke at dette hører til her, men nå er det sagt.

M$ LOL

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-27 13:16, sfougner skrev:

Leste et sted at blodet ikke syntest gjennom draktene til soldatene, litt, men ikke så velig mye, derfor er det ikke med blod.....!

Grunnen til at 2015 ikke tok med blod var fordi at de hevdet at blodet ikke syntest gjennom uniformene...har du hørt no sånt sprøyt!!!!

Lenke til kommentar

Grunne til at blod ikke synes gjennom ansiktene må vel være at tyskerne hadde så tjukke ansikter da...:wink:

Savner en del menneskelighet i spill, motstanderne burde ikke pælme med en gang de så en snurt av spilleren, de burde først finne ut om det er en kamerat... Og ha AI og instrukser i stedet for ren scripting, fx 'ta deg fra A til B, og skyt alle C du ser', da skulle den forsikre seg om at den så en fiende før den skjøt, og ikke bare skyte på spillerens x,y,z-coords, eller rett og slett 'overlev for enhver pris', da får man en desperat AI-gærning som skyter på alt som virker truende.

Og folka som lager lydene burde ikke være så redde for å skrike og hyle som om de holdt på å bli drept når de skal ta opp stemmene til folk som holder på å bli drept.

Har ikke spilt MOHAA, men en kamerat av en kamerat har det, og det er visstnok rått.

Lenke til kommentar

Veite...folk skryter så jævli av A.I'en på det spillet. At et spill har fiender der har høy A.I betyr ikke bare at de er så dritgode til å skyte, men at de undersøker hvem det er de skyter på. "Achh..ich sehe ein mann...ich muss er geschoten" (forsøk på tysk) Men spillet var greit nok, men det kunne ha blitt så mye bedre...soldater spawner over alt...til tider så minner det meg om Serious Sam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...