weebl Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei jeg ser etter en maskin til jeg skal starte å studere, har sett litt rundt på pcer og har kommet over dell studio xps 13'' og acer timeline 13'' men er det noen som har noen andre anbefalninger på pc i dette området? det eneste jeg krever er at den er noenlunde solid, godt tastatur, lyssterk skjerm, 13''-14'', min 200gb HDD, helst 4gb ram og en greit kraftig CPU etter som at maskinen skal brukes til programmering og kompillering Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Trenger ikke rare greiene for at det skal gå bra. Kjøp en til 4-5 høvdinger som ser bra ut, går stille og tar liten plass. Skal du spille så legger du deg på 6` Skal du spille avanserte spill så går du for 10` Dinside-test 6000,- Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 3810T får du på elkjop.no denne helgen for 4995,-. Det er svakeste utgaven.. "Kraftig" CPU kan man vel ikke akkurat si selv den raskeste av dem har, men. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Maskina skal ikke brukes til gaming, det har jeg en stasjonær til allerede. så vil dere si at en acer aspire timeline 3810T er et greit valg? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, jeg mener at 3810T er et bra valg. Den har fått terningkast 6 i PC World Norge, VG og Teknofil. Her er også en anmeldelse av 3810T fra en bruker her på diskusjon.no: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1137607 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå