**dp** Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Heisann! Jeg har testet Crysis endel ganger, men ender alltid opp med at jeg ikke klarer å kjøre spillet på full guffe.. det bare GÅR ikke. Jeg har hatt 3Way SLI med GTX280, Quad SLI med GTX295 osv.. i dag bestemte jeg meg for å teste Crysis med nye skjermkortene mine, og gjett om jeg fikk en overraskelse..? Gidder noen av dere å kjøre benchmark på 1920x1200 med alt på full? (enthusiast settings) Jeg legger ut screen av mitt resultat etterhvert http://downloads.guru3d.com/Crysis-WARHEAD...nload-2072.html Dette programmet ble brukt På forhånd takk! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 digg 58fps average.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nice! Er det GTX 260 i SLI? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gutta som koda Crysis måtte ha gjort det med hodet langt oppi ræva samtidig, makan til tungdrevet spill. På en annen side...nice spill hvis en har uber hw å snurre spillet igang med. Er du driver og skal sjekke nå Haakon? Trodde favoritt "spillet" ditt var 3Dmark 06 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 dette er 3way sli med GTX260 1792MB virker som den fpsen er god, jeg vil se andre resultater!?!? leker litt John.. 06 snart Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Heisann! Jeg har testet Crysis endel ganger, men ender alltid opp med at jeg ikke klarer å kjøre spillet på full guffe.. det bare GÅR ikke. Jeg har hatt 3Way SLI med GTX280, Quad SLI med GTX295 osv.. i dag bestemte jeg meg for å teste Crysis med nye skjermkortene mine, og gjett om jeg fikk en overraskelse..? Gidder noen av dere å kjøre benchmark på 1920x1200 med alt på full? (enthusiast settings) Jeg legger ut screen av mitt resultat etterhvert http://downloads.guru3d.com/Crysis-WARHEAD...nload-2072.html Dette programmet ble brukt På forhånd takk! Kjørte bench i "gode gamle XP" med et 4870X2 kort, er nokk ikke sammenlignbart men her er resultatet. Endret 7. august 2009 av ThePainx Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ingen AA, skuff. Er ikke imponert... Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bare for å Ikke imponere mer Her med AA på max Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) hehe Fikk litt bedre resultater Samma men med DX10 ( ca 50 % dårligere) Beklager for dårlig kvalitet av bildet, orket ikke å laste opp 2 mb bilde fil Endret 9. august 2009 av amir90 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Må nesten være enig i Nassuz over her. Ganske utrolig at en maskin til 20 lapper + kjører Crysis helt ok. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Må nesten være enig i Nassuz over her. Ganske utrolig at en maskin til 20 lapper + kjører Crysis helt ok. helt enig, men folk er vel klar over at det som er maks på crysis, er egentlig ikke "maks"? Spillutviklerne begrenset maks fordi ingen maskin kunne klare det, eller no sånt. Forresten min maskin var for 14,5 lapper. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) oi da.. 22fps med 4870x2.. edit1: slenger inn 8xAA resultat også still playable edit2: 16xaa res... Endret 20. august 2009 av **dp** Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 synes det er litt overforbruk av penger å kjøre 3 skjermkort bare for å kunne kjøre 8x eller 16xaa på crysis hehe. selv om det seff er kult jeg får kjørt crysis warhead på enthusiast settings med et GTX 280 kort glatt. men uten aa bare. holder for meg Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 synes det er litt overforbruk av penger å kjøre 3 skjermkort bare for å kunne kjøre 8x eller 16xaa på crysis hehe. selv om det seff er kult jeg får kjørt crysis warhead på enthusiast settings med et GTX 280 kort glatt. men uten aa bare. holder for meg kjør benchmarken da blazer! Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 synes det er litt overforbruk av penger å kjøre 3 skjermkort bare for å kunne kjøre 8x eller 16xaa på crysis hehe. selv om det seff er kult jeg får kjørt crysis warhead på enthusiast settings med et GTX 280 kort glatt. men uten aa bare. holder for meg kjør benchmarken da blazer! har kjørt benchmarken mange ganger. skjønner ikke hva du mener ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Han vil at du skal ta screenshot av resultatene og slenge dem opp her. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Han vil at du skal ta screenshot av resultatene og slenge dem opp her. jada jeg skjønte at han ville det hehe. men jeg gidder ikke å legge opp bilder her og skryte av fpsn min. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men du gidder å skryte av den, uten noe bevis? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 skryte av hva da ? skryter ikke av noe. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det var egentlig ironi, men over sier du jo at det flyter helt fint på 1920x1200, uten AA. Det tviler jeg ikke på, siden det også fløt bra på min stasjonære (Q6600@3,6+GTX285 med ganske lik OC som deg) på enthusiast og uten AA. Men jeg vil allikevel se konkrete resultater, da det sier mye mer om ytelsen. "Flyter bra" eller lignende er veldig subjektivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå