Gå til innhold

Crysis Warhead Benchmark!

**dp**

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har testet Crysis endel ganger, men ender alltid opp med at jeg ikke klarer å kjøre spillet på full guffe.. det bare GÅR ikke. Jeg har hatt 3Way SLI med GTX280, Quad SLI med GTX295 osv.. i dag bestemte jeg meg for å teste Crysis med nye skjermkortene mine, og gjett om jeg fikk en overraskelse..?

Gidder noen av dere å kjøre benchmark på 1920x1200 med alt på full? (enthusiast settings)

Jeg legger ut screen av mitt resultat etterhvert :)

http://downloads.guru3d.com/Crysis-WARHEAD...nload-2072.html

Dette programmet ble brukt :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutta som koda Crysis måtte ha gjort det med hodet langt oppi ræva samtidig, makan til tungdrevet spill.

På en annen side...nice spill hvis en har uber hw å snurre spillet igang med.

Er du driver og skal sjekke nå Haakon? Trodde favoritt "spillet" ditt var 3Dmark 06 :p

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg har testet Crysis endel ganger, men ender alltid opp med at jeg ikke klarer å kjøre spillet på full guffe.. det bare GÅR ikke. Jeg har hatt 3Way SLI med GTX280, Quad SLI med GTX295 osv.. i dag bestemte jeg meg for å teste Crysis med nye skjermkortene mine, og gjett om jeg fikk en overraskelse..?

Gidder noen av dere å kjøre benchmark på 1920x1200 med alt på full? (enthusiast settings)

Jeg legger ut screen av mitt resultat etterhvert :)

http://downloads.guru3d.com/Crysis-WARHEAD...nload-2072.html

Dette programmet ble brukt :)

På forhånd takk!

Kjørte bench i "gode gamle XP" med et 4870X2 kort, er nokk ikke sammenlignbart men her er resultatet.

463715.jpeg

Endret av ThePainx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

synes det er litt overforbruk av penger å kjøre 3 skjermkort bare for å kunne kjøre 8x eller 16xaa på crysis hehe. selv om det seff er kult :) jeg får kjørt crysis warhead på enthusiast settings med et GTX 280 kort glatt. men uten aa bare. holder for meg :)

Lenke til kommentar
synes det er litt overforbruk av penger å kjøre 3 skjermkort bare for å kunne kjøre 8x eller 16xaa på crysis hehe. selv om det seff er kult :) jeg får kjørt crysis warhead på enthusiast settings med et GTX 280 kort glatt. men uten aa bare. holder for meg :)

kjør benchmarken da blazer!

Lenke til kommentar

kjør benchmarken da blazer!

har kjørt benchmarken mange ganger. skjønner ikke hva du mener ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det var egentlig ironi, men over sier du jo at det flyter helt fint på 1920x1200, uten AA. Det tviler jeg ikke på, siden det også fløt bra på min stasjonære (Q6600@3,6+GTX285 med ganske lik OC som deg) på enthusiast og uten AA. Men jeg vil allikevel se konkrete resultater, da det sier mye mer om ytelsen. "Flyter bra" eller lignende er veldig subjektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...