Inc Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ser du edderkoppens nett? Jeg ser en "edderkopp"... Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ser den jeg også Fin fangst. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Meget bra sett! Liker tonene i bildet, og selvfølgelig det nydelige mønsteret. Kunne ønsket en litt tettere crop på venstre side, da det er noe forstyrrende elementer som akkurat såvidt kommer inn i bildet. Jo mer jeg ser på det (og samtidig lurer på hvorfor ikke flere har skrytt av dette), jo bedre syns jeg det er! :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Takk for det. Ja litt merkelig i grunn, tydeligvis bare vi som har øyne som fungerer Endret 7. august 2009 av Inc Lenke til kommentar
Strandjung Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Skryt fra meg.. Flott fangst og god komp. :-) Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Synes det var forstyrrende forgrunn når det var så utav fokus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Likte godt valg av fokus og perspektivet, og det kledde å være svart/hvitt. Skulle ønske jeg og kom over noe spindelvev en gang. De gangene jeg gjør det ser det aldri likt fint ut som dette, og har gjerne masse store hull i. Dumme edderkoppene. Endret 8. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Må si jeg har samme sans for detaljer som man kanskje bare farer forbi i dagliglivet. Føler liksom at øynene mine blir dratt mot midten av bildet, og jeg blir sittende å stirre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Denne likte jeg; det lille som er å plukke på er allerede nevnt. Tom Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det var jaggu meg en langbeint krabat du fant der. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ser faktisk en edderkopp der ja. Meget flott bilde! Hadde faktisk ødelagt bildet om der var en edderkopp med på bildet (tror jeg). Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kult bilde! Hadde kanskje likte det om mer var i fokus, men for all del, jeg synest det var et kult bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå