Hotel Papa Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kjøpte meg en Lenovo T500 for et par dager siden, som jeg forsåvidt er fornøyd med. Men så oppdaget jeg at det er noen rosa piksler i øverste høyre hjørne, når man åpner f.eks Firefox, IE, Min Datamaskin osv. Noen som vet hva det kommer av? Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Det er sannsynligvis feil på deler av rød-grønn-blå elementene til pixelene til skjermen din. Det er regler for hvor mange pixeler (og hvor på skjermen de ligger) som må være ødelagt før du kan få erstattet maskinen din. Endret 6. august 2009 av hishadow Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Men er det "feil" i hardwaren når man kan ta screenshot av det? Det er der ikke hvis jeg er på skrivebordet, kun når jeg har en browser oppe. Endret 6. august 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Men er det "feil" i hardwaren når man kan ta screenshot av det?Det er der ikke hvis jeg er på skrivebordet, kun når jeg har en browser oppe. La ikke merke til den rosa misfargingen av feltet før du nevnte det nå. Nei, det er noe annet enn pixelfeil. Har ikke anelse hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå