Kenshin Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Heisann, Jeg har en norsk versjon av Office 2007. Ettersom jeg driver og lærer meg Excel nå om dagen ved hjelp av engelske bøker, hadde det vært greit om knappene og funksjonene også var på engelsk. Er det mulig å få til dette? Kanskje hele programmet må installeres på nytt? Trodde jeg fant løsningen via Hjelp, men det ble ingen endring etterpå allikevel. Håper noen har peiling:) Mvh Kenshin Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nei, det finnes språkpakker til Office, men såvidt jeg har forstått, fungerer disse bare på den engelske versjonen. Det betyr at dersom man har en engelsk versjon, kan man bytte til norsk ved å installere norsk språkpakke oppå. Men har man norsk versjon, er det ikke mulig å bytte til engelsk. Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Nei, det finnes språkpakker til Office, men såvidt jeg har forstått, fungerer disse bare på den engelske versjonen. Det betyr at dersom man har en engelsk versjon, kan man bytte til norsk ved å installere norsk språkpakke oppå. Men har man norsk versjon, er det ikke mulig å bytte til engelsk. Det var kjipt. Thanks anyway:) Kenshin Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det skal være mulig å kjøpe språkpakke fra Microsoft. Kan kjøpes her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå