afroman459 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har nå nedgradert pcen fra vista til xp. Har internett- og skjermkortdriver, men klarer fremdeles ikke å finne hovedkortet. Jeg har lasted ned everest home edition, men den finner ikke hovedkortet (ganske naturlig siden jeg ikke har hovedkortdriver). Hovedkortet heter (tror jeg) AMD690GM-M2 og utgiveren er ECS ELITEGROUP. Jeg har naturlig lett etter driveren på ecs sine sider, men den klarer ikke å innstallere fordi det står noe om at jeg må oppdatere PCen. Så derfor prøvde jeg å laste ned Service Pack 2, for og se om det hjalp, men det var til ingen nytte. Så derfor spør jeg dere, om dere har noen tips til hvordan jeg skal komme videre? http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Products/...=46&LanID=0 er linken til hovedkordriveren som jeg har funnet, men som ikke virker. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har du forsøkt å installere ATI SB600 Southbridge Driver Package ??? Lenke til kommentar
afroman459 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Har du forsøkt å installere ATI SB600 Southbridge Driver Package ??? Det gikk ikke nei. Men så lenge jeg har skjermkortdriver og internettdriver så trenger jeg vel bare lydkortdriver? Noen som vet hvordan jeg kan finne det? Lenke til kommentar
afroman459 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Nå prøvde jeg nettopp og innstallere realtek hd audi high definition, men så stod det at det anbefales at jeg oppdaterer pcen, og at minimumskravet er Service Pack 1. What to do? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvilken XP versjon er det snakk om her da? Home eller Professional, 32-bit eller 64-bit? Og hvordan nedgraderte du fra Vista til XP? Formaterte du hard disken og gjorde en ren installasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå