sonicdeathmonkeys Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg har da funnet fram denne: SNES Jeg har alle kabler og "converter" hvor jeg setter i tv-kabelen + nintendoen så de ender i antenne-inngangen på tven. Når jeg har på tv så får jeg bilde, men når jeg flipper over på "game" på "converteren" så får jeg ikke fram spillet på tven. (Vet ikke om jeg forklarer det riktig) Noen som vet hva jeg kan gjøre Endret 6. august 2009 av sonicdeathmonkeys Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 O_o Converter? Hva slags? Jeg bare kobla i alle ledninger (merk, jeg har ikke noe antennekabel gående da jeg ikke ser tv, eller har uttak til tv på rommet mitt) og satt og spilte til SNESen min bare døde her om dagen. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Dårlig forklart, splitter er kanskje et bedre ord? Håper noen kan hjelpe. Klør i fingrene :!: Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har du søkt inn kanalen som SNES signalet er på? Går også an å kjøpe composite kabel for SNES, selges på qxl. Da slipper du alt det "styret". Kjøpte en slik kabel selv, da får jeg koblet lyden inn på anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå